Ordermottagare / Transportledare

Ordermottagare / Transportledare

Arbetsbeskrivning

Vi söker en kontorsmedarbetare på heltid för arbete med ordermottagning samt även i viss mån transportplanering och transportledning.
Att erbjuda våra kunder branschens bästa service och bemötande är för oss något mycket viktigt, varför vi söker dig med både goda sociala och kommunikativa förmågor samt som både är noggrann och trevlig. Att kunna behålla lugnet i stundvis stressiga perioder är även en viktig egenskap för tjänsten.
Du kommer ingå i ett arbetslag av en handfull ordermottagare och trafikledare, där en arbetsdag exempelvis består av:
-Ta emot beställningar / registrera order (via telefon, mail, digitalt i affärssystemet).
-Planering av uppdrag för 25-talet fordon
-Assistera förare vid behov
-Ge enklare offerter
Relationer och kommunikation med både kollegor, kunder och chaufförer kräver goda sociala förmågor.
Erfarenhet från både transport och byggmaterialsektorn är meriterande, men inget krav,
viktigast är dina personliga egenskaper och viljan att utvecklas med oss.
Önskvärda kvalifikationer:
God Datorvana
God lokalkännedom i Stockholms-området.
Flytande svenska i tal och skrift.
Grundläggande engelska i tal och skrift.
Ansvarstagande.
God stresshantering.



Anställningsvillkor speglar gällande kollektivavtal.

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Lillebud AB Skarpnäck
  • 1 plats
  • Tills vidare
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 25 februari 2022
  • Ansök senast: 31 mars 2022

Postadress

Flygfältsgatan 2 A
Skarpnäck, 12830

Liknande jobb


18 november 2024

18 november 2024

14 november 2024