OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Vi söker dig som trivs att arbeta i en administrativ och kommunikativ roll i nära samarbete med dina kollegor. Här får du arbeta i en internationell miljö med många kontaktytor där du dagligen utmanas. Sök tjänsten redan idag då det är ett omgående behov!
OM TJÄNSTEN
Nu söker vi en ordermottagare/administratör till en heltidstjänst på till ett företag inom plastindustrin. Du kommer att ingå i ett team om 4-5 personer bestående av innesäljare, där du arbetar stöttande mot samtliga teammedlemmar med ordermottagning och adminstration. Rollen har ett bitvis högt tempo där det krävs att du är stresstålig och är en god kommunikatör. Du kommer ha ett nära samarbete med organisationens utesäljare där ni tillsammans arbetar för att skapa en god kundupplevelse. Uppdraget är på heltid och arbetstiderna är förlagda på förmiddagarna mellan 08.00-16.30. Vi söker dig som kan börja arbeta omgående.
Så här beskriver en av teammedlemmarna sin tjänst:
"Här är ingen dag den andra lik, det händer ständigt nya saker och man ställs dagligen inför nya utmaningar. Det bästa med mitt jobb är att jag får jobba i en internationell, unik bransch där kundrelationen är främsta fokus samtidigt som jag arbetar i en trivsam arbetsmiljö med stöttande och härliga kollegor".
Som konsult för Academic Work erbjuder vi stora möjligheter för dig att växa professionellt, bygga ditt nätverk och skapa värdefulla kontakter för framtiden. Läs mer om vårt konsulterbjudande
ARBETSUPPGIFTER
* Arbeta med orderhantering och ordermottagning
* Sköta administration kopplat till försäljning, fakturering och reklamationsärenden
* Ha mycket interna samarbeten med bland annat säljare
VI SÖKER DIG SOM
* Har tidigare erfarenhet av service, administration eller ordermottagning
* Är obehindrad i svenska och engelska i både tal och skrift då du kommer ha daglig kontakt med företagets kunder via mail och telefon
* Har en god datorvana
Som person är du:
* Strukturerad
* Ansvarstagande
* Samarbetsvillig
Övrig information
* Start: Omgående
* Omfattning: Heltid. Uppdraget sträcker sig fram till slutet av augusti, med möjlighet till förlängning
* Placering: Jönköping
* Rekryteringsprocessen hanteras av Academic Work och vår kunds önskemål är att alla frågor rörande tjänsten hanteras av Academic Work.
Vi går igenom urvalet löpande och annonsen kan stängas ner innan tjänsten är tillsatt om vi gått över till urvals- och intervjufasen.
Kontaktpersoner på detta företaget
Sara Frykedal
Consultant Manager Fanny Rosén
08-52257636
Fanny Rosén
Mette Risberg
0736448575
Hedvig Svärd
Konsultchef Catrin Laudon
Sara Frykedal
08-52257605
Fredrik Bardon
Konsultchefsassisten Anna Bengtsson
08-12 05 2224
Konsultchef Lisa Nordell
0812052231