OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
För kunds räkning söker vi nu omgående en Ordermottagare/Inköpsassistent till företag strax utanför Helsingborg. Vi söker dig som har vana utav fakturering, då arbetsuppgifter innefattar att ta emot order, olika inköp och merförsäljning till befintliga kunder.
För rätt person finns möjlighet till utveckling inom företaget.
Värdefulla egenskaper hos dig som söker är samarbetsförmåga, tålamod, lätt att lära samt kundorienterad.
Som person har du ett driv och är inte rädd för att ta för dig. Du kan arbeta självständigt och strukturerat.
Arbetstiden är förlagd till dagtid.
Vi kommer att kalla till intervju löpande och uppmanar dig att söka omgående. Din ansökan behandlas konfidentiellt.
.
Kontaktpersoner på detta företaget
Ann Larsson
042-210299
Husein Mehmedovic
042-210299
Sandra Dahlqvist Balhuizen
042-21 02 99
Rekryteringskonsult Husein Mehmedovic
042-210299
Rekryteringskonsult Sandra Balhuizen
042-210299
Rekryteringskonsult Ann Larsson
042-210299
Rekryteringskonsult Olof Andersson
0703-103 192
Peter Johnsson
042-210299
Ekonomi/administration
ekonomi@processbemanning