OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Är du en serviceinriktad person som både gillar administration och kundkontakter?Ta då chansen och sök rollen som ordermottagare/innesäljare.Vi söker denna tjänst för kunds räkning och det är ett inhyrningsuppdrag på ca 6 månader med möjlighet till förlängning.Arbetsuppgifter Som ordermottagare/innesäljare tar du emot order från kunder via telefon eller mail, samt registrerar och följer upp dem.Arbetet innebär mycket kundkontakter och kundvård.I arbetet ingår också uppdatering av priser och leveransstatus med mera.Vem är du?Vi tror att du har arbetat som ordermottagare/innesäljare tidigare, och att du därmed har kunskaper inom ett ordersystem helst SAP.Du talar och skriver engelska obehindrat, och det är en merit om du även behärskar ett nordiskt språk, utöver svenska, flytande.Du har allmänt goda datakunskaper, framförallt inom Officepaketet.Som person är du flexibel, initiativrik och serviceinriktad.Du har ett tydligt kundfokus och en hög servicekänsla.Du är positiv, glad och ska bitvis kunna klara av ett högt arbetstempo.Viktigt är att du är strukturerad, effektiv och snabbt får arbetsuppgifter utförda.Ansökan Urval och intervjuer sker löpande - skicka därför din ansökan så snart som möjligt.
Kontaktpersoner på detta företaget
Ida Wiklund
+46 08-705 80 66, +46 070-272 05 15
Peter Nyström
+46 08 705 80 51, +46 070 279 81 03
Sandra Solomon
+46 087058063, +46 0702798342
Johanna Östberg
+46 0702701167
Viveka Holm
08-7058064, 070-2798321
Pouneh Sahlin
08-705 80 65