OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Företagspresentation
U-Lift AB är ett fristående aktiebolag ingående i QUATTENT AB koncernen. U-Lift och övriga bolag i koncernen bildar tillsammans en ledande koncern på marknaden för luftfjädringssystem och chassilösningar för fordon samt personliftar för bussar och tåg. Koncernen är en ledande leverantör i Europa inom dessa produktområden. Försäljningen i Sverige och ett 10-tal exportländer beräknas redan innevarande år (2020) bli över 100MKR med ca 30 medarbetare. Bolaget har för närvarande god marknadsposition, orderstock och produktionssituation som möjliggör fortsatt utveckling och tillväxt. Verksamheten på U-Lift AB består i utveckling, tillverkning och försäljning av person- och lastlyftar, U-SWING luftfjärdringssystem samt personlyftar för tåg och bussar. Den röda tråden i verksamheten är att göra det enklare för rullstolsburna att resa i det dagliga livet och för chaufförer att arbeta säkert, snabbt och effektivt. Våra lyftar och ramper monteras på spårbundna fordon samt fordon för yrkesmässig persontrafik. Vår mission är att göra resandet för människor med funktionshinder mer tillgängligt och att förbättra arbetsmiljön för förare och ombordpersonal i färdtjänstfordon och på tåg.
Som en del i arbetet med att möta kundernas behov och vidareutveckla vår starka ställning på marknaden söker vi nu en Ordermottagare/Innesäljare
Arbetsuppgifter
I rollen som Ordermottagare/ Innesäljare kommer du få möjlighet att ta emot och hantera ärenden från kunder/beställare, sköta all offert- och orderhantering, skapa försäljningsordrar och ordererkännande samt samordna och koordinera leveranser till projekten. Andra delar i dina arbetsuppgifter är att;
- Klargöra kundens krav på produkt, leveransvillkor, dokumentation och betalningsvillkor.
- Kontrollera att nödvändig information har angivits på ordern.
- Uppföljning av kundorder
- Leverera kunddokumentation
- Leveransbevakning och uppföljning
Din profil
Vi söker dig som gillar att arbeta i grupp men klarar även av att arbeta självständigt. Du är kund- och serviceinriktad, öppen och kommunikativ har lätt att formulera dig i skrift och tal (svenska och engelska) och som person är du strukturerar och noggrann. För att trivas i rollen är det viktigt att du är lyhörd och teknisk intresserad. Då det ofta är ett högt tempo så är du bra på att prioritera och fatta snabba beslut. Vidare är du en lagspelare som inte är rädd för att ta dig an nya utmaningar. Du kommer att bli en del i ett litet bolag där förståelse för hela verksamheten är viktig och det är naturligt att vid behov jobba över yrkesgränserna.
Ansök redan idag!
Ansökan
Passar du in på ovanstående profil, tveka inte att ansöka redan idag!
Glöm inte att motivera så utförligt som möjligt varför just du är lämplig för denna tjänst och att uppdatera dina uppgifter i ditt CV.
Sök tjänsten genom att klicka på ansök och registrera dig i vår databas, detta för att följa riktlinjerna som gäller för GDPR. För frågor gällande tjänsten eller rekryteringsprocessen vänligen kontakta ansvarigt rekryteringsteam;
Susanne Appelkvist och nås på 0767-781516 eller på susanne.appelkvist@unikresurs.se
Väl mött!
Unik Resurs
Välkommen till Unik Resurs!
Din rekryterings- & utvecklingspartner i med- & motgång
Hos oss är du alltid välkommen att kontakta ansvarig rekryterare om du har frågor eller funderingar kring ett annonserat uppdrag.
Om inte detta uppdrag passar dig är du välkommen att kontakta oss så kanske vi kan hitta ditt drömjobb tillsammans. Vi känner regionen och vet var du kan göra bäst nytta med din profil.
Lycka till!
Kontaktpersoner på detta företaget
Kristina Lind
076-7781513
Carolina Aspdahl
011-4700673
Peter Ardenfors
Marie Johansson
0455-341515
Petra Meyer Gardelin
Susanne Appelqvist
0455-341511
Susanne Appelkvist
örjan Högberg
013-4708091
Petra Meyer Gardelin
013-470 80 83
Peter Ardenfors
013-470 80 84