Ordermottagare/konsumentkontakt till Estrella 50%

Ordermottagare/konsumentkontakt till Estrella 50%

Arbetsbeskrivning

Om företaget
Estrella är ett av Sveriges mest kända varumärken. Estrella etablerades redan 1957 och var då först i Sverige med att producera och sälja snacks. Idag omsätter Estrella närmare 1 miljard kronor och har 200 anställda. Fabriken och huvudkontoret ligger i Angered utanför Göteborg och Agrocentret ligger i Kistinge utanför Halmstad. Vi tillverkar och säljer en mängd olika salta snacks så som chips, ostbågar, ringar, skruvar, nötter, popcorn, salta pinnar och dipmix. Vår strävan är att alltid tillverka de godaste snacksen, självklart med miljö och hälsa i fokus. - Varje dag ställer vi oss frågan; Finns det något godare?
Idag ägs Estrella av Intersnack Group, ett av Europas största snacksföretag. Intersnack Group är ett familjeägt företag som endast arbetar med snacks och satsar på att bygga starka lokala varumärken.


Dina arbetsuppgifter
Vi söker nu en konsumenttjänstmedarbetare till Estrella på 50%, med tillträde i december. Tjänsten är placerad i Angered. Arbetstiden är förlagd till vardagar 8.00-12.00 med viss flexibilitet.
Dina främsta arbetsuppgifter kommer att vara:
• Reklamationer - Ta emot reklamationer, bedöma dem i samarbete med kvalitets och marknadsavdelningen, registrera reklamationerna i deras system samt besvara konsumenter per telefon, mail och brev.

• Bemanna konsumenttjänsttelefon kl. 9.00-12.00 (mån-fre)

• Ta hand om omfattande reklamationer från första kontakt till nöjd konsument.

• Ta hänsyn till och vara medveten om GDPR

• Mail - Löpande besvara inkomna mail till konsumenttjänst från konsumenter.

• Ta fram och distribuera reklamationsrapporter och statistik

• Estrellas dagliga kontakt med konsumenter

Som konsumenttjänstmedarbetare kommer du att ha ett eget ansvar och jobba självständigt med ovanstående punkter. Du kommer också att rapportera till marknads och kvalitetsavdelningen.


Din profil
Vi söker dig som har erfarenhet ifrån arbete med administration och service, gärna kundtjänst. Du behöver kunna behärska det svenska språket mycket bra i både tal och skrift och vara tydlig i ditt sätt att kommunicera, samt god förståelse i engelska. Kan du tala och skriva finska är det meriterande. Att du har förmågan att anpassa budskap och språk på ett sätt som mottagaren förstår är av största vikt. Kunddialog är väldigt viktigt för denna tjänst.
Som person är du positiv, social och gillar service. Du kan resonera, är eftertänksam, noggrann, lyhörd och uppmärksam på detaljer.

Eftersom tjänsten är på halvtid och arbetstiden förlagd under förmiddagen vill jag att du i din ansökan specificerar varför det passar dig att arbeta just 50%.

Ansökningarna behandlas löpande så ansök gärna via vår hemsida redan idag, www.soderco.se. Tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdatum. Tjänsten ingår i uthyrningsverksamheten hos Söder & Co. Det innebär att du kommer att vara anställd av Söder & Co men arbeta hos Estrella.

För ytterligare frågor om tjänsten är du välkommen att kontakta Camilla Feldt.


Om oss
Söder & Co är ett auktoriserat rekryterings- och bemanningsföretag. Vi har lång erfarenhet från branschen och vet hur viktigt det är med stark lokal förankring. Då vi är ett fullserviceföretag inom bemanningsbranschen hjälper vi våra kunder med kompetensförsörjning och flexibilitet i alla delar av bolaget. Våra samarbeten bygger på relationer grundade på långsiktighet, engagemang, enkelhet ochförtroende. Hos oss gör människor skillnad.

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Söder & Co Göteborg AB
  • 1 plats
  • Tills vidare
  • Deltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 22 oktober 2021
  • Ansök senast: 30 november 2021

Liknande jobb


Administratör till Servicecenter

18 december 2024

17 december 2024

Säljkoordinator

Säljkoordinator

13 december 2024