OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Randstad söker för kunds räkning orderadministratör för uppdrag hos kund i södra Stockholm, gärna med logistikbakgrund med start omgående.Du kommer att ta emot order på telefon, faxoch e-post och processa dessa.Vidare kommer du ge support till säljavdelningen genom att förse dem med rapporter.Ditt arbete kommer även att innefatta många kontakter, såväl internt som externt och din prioritet är alltid inkommande samtal.Du kommer främst att jobba med kunder från Europa.Du ska se till att kundbeställningarna blir korrekt hanterade![ Din Erfarenhet Vi ser helst att du har gymnasieexamen.Du bör även ha erfarenhet av liknande arbetsuppgifter där man har telefonen och datorn som arbetsverktyg.Du har god datavana och har en administrativ ådra.Vidare har du goda kunskaper i engelska i både tal och skrift.Har du erfarenhet av affärssystemet Movex eller Monitor är det ett stort plus.Det är viktigt att du gillar försäljning och vill serva dina kunder på bästa möjliga sätt.Du kommer att arbeta självständigt vilket ställer krav på din förmåga att prioritera och ta ansvar.Viktigt att du är driftig och inte rädd att ta i!Vi erbjuder ett varierande arbete och du blir anställd på ett av världens största bemanningsföretag där vi värderar den nära personliga kontakten med all vår personal.Randstad är ett auktoriserat bemannings- och rekryteringsföretag vilket innebär att vi uppfyller högt ställda krav som bl.a. omfattar kollektivavtal, jämställdhetsplan och försäkringar. Vi ser fram emot din ansökan!
Kontaktpersoner på detta företaget
Tobias Jägerskog
+46 72 9889038
Maria Osihn
+46 86939431
Kristin Bernström
+46 729889024
Carin Wall
072 988 90 07
Jonna Blom
+46 72 988 90 42
Johanna Stigedahl
+46 72 988 90 49, +46 72 988 90 49
Peter Engström
+46 (0)12-2269035, +46 (0)72 988 90 35
Peter Engström
08-693 94 17
Johan Dahlén
Joakim Pergefors Eriksson
+46 729889051, +46 729889051