OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Adaptus Bemanning AB är ett auktoriserat bemanningsföretag som har specialiserat sig på uthyrning av personal inom distribution och lager i Storstockholm och Uppsala. Bland våra kunder märks namn som Pågen, Scania och Ikea m.fl. Vi arbetar med totallösningar vilket innebär att vi tar ett fullständigt arbetsgivaransvar där vi även internutbildar och förbereder vår personal inför aktuella uppdrag. Detta gör att man mycket snabbt kommer in i arbetet. Vi har kompetenta arbetsledare ute på fältet som gör att vår personal alltid kan få hjälp och stöd i sitt dagliga arbete. Vi söker en ordermottagare för uthyrning till kund. Du kommer att arbeta med orderadministration, offertering, leveransbevakning, svar på kundsamtal samt övriga sedvanliga arbetsuppgifter inom innesälj/kundservice. Detta är ett vikariat med start i februari 2010 och pågår till september 2010, med chans till förlängning. Vi söker dig som har tidigare erfarenhet av ordermittagning, kundservice eller innesälj. Du skall ha grundläggande datakunskap samt kunna prata svenska och engelska obehindrat, franska är meriterande. De personliga egenskaper vi efterfrågar är ordningssinne, positivt förhållningssätt och att du är kundorienterad. Sök tjänsten redan idag då urval sker löpande!
Kontaktpersoner på detta företaget
Jannice Kovacs
Katarina Nevenius
070-1678514
Henrik Stäveby Hägglund
Gustav Runeborg
Alexander Weman
Sandra Dolfén
Affan Masood
Platschef Saeid Mohammady
076-1888449
Saeid Mohammady
070-7788848
Fredrik Ljungar