Ordermottagare/Kundtjänstmedarbetare

Ordermottagare/Kundtjänstmedarbetare

Arbetsbeskrivning

AxÖ Consulting är ett konsult- och rekryteringsföretag med kontor i Karlskoga, Örebro, Luleå, Umeå, Örnsköldsvik, Skellefteå och efter årsskiftet finns vi även i Malmö.

Vi erbjuder tjänster inom rekrytering, bemanning, strategisk kompetensförsörjning och mycket mer.

För uppdrag hos vår kund i Malmö söker vi nu två konsulter för att arbeta med kundtjänst och ordermottagning. Är du en flink administratör som gillar att ge exceptionell service med hög kvalitet kan du vara den vi söker för detta uppdrag.

Arbetsuppgifter

Hos vår kund kommer du att vara en första kontakt för många av företagets kunder och din uppgift är att leverera kundservice i toppklass. Du är också den som säkerställer att beställningar och leveranser utförs på bästa möjliga sätt.

Du kommer att hantera frågor och förfrågningar av kunder via telefon, email och chatt. Du kommer även att arbeta med fakturering, reklamationshantering och returer. Du tillhör företagets frontdesk men kommer även att stötta med administration i backoffice-teamet.

Kvalifikationer

Vi söker dig med minst gymnasial utbildning samt något års erfarenhet från serviceyrket. För att vara lyckas i detta uppdrag krävs att du är en god administratör som är duktig på att kommunicera och gillar ordning och reda.

Då du kommer att hantera frågor från nordiska kunder krävs det att du har flytande kunskaper i både svenska och danska. Koncernspråket på företaget är engelska varpå även goda kunskaper i engelska är ett krav.

Du kommer att arbeta i många tvärfunktionella led inom företaget som ställer krav på god anpassningsförmåga och hög affärsmässighet. Goda kunskaper i affärsrelaterade IT system såsom SAP, CRM system samt Microsoft Office är meriterande.

Om konsultuppdrag via AxÖ Consulting

Som konsult är du anställd av AxÖ Consulting, alternativ driver du eget bolag men arbetar på uppdrag hos någon av våra kunder. Vi har lång erfarenhet från rekryterings- och konsultbranschen, vi vet därför hur viktigt det är att ge dig rätt grund att stå på för att vi tillsammans ska kunna bedriva en professionell konsultverksamhet.

Hos oss får du chansen att utvecklas i din yrkesroll samtidigt som du stärker ditt CV på några av regionens, och till och med Sveriges, mest ansedda och attraktiva bolag. Att arbeta som konsult via AxÖ Consulting är tryggt, roligt och utvecklande. För att du ska trivas erbjuder vi dig kollektivavtalade anställningsvillkor och vi arrangerar regelbundet sociala aktiviteter så att vi kan lära känna varandra lite bättre.

Om ansökan

Detta är en annons för konsultuppdrag hos en av våra kunder i Malmö. Uppdraget kommer att starta som ett konsultuppdrag där du blir anställd hos AxÖ Consulting men hyrs ut till vår kund. Här finns goda förutsättningar för fortsatt anställning direkt hos vår kund på sikt.

Urval sker löpande och anställning kan komma att ske innan sista ansökningstid, så sök redan idag. Alla ansökningar behandlas konfidentiellt. För frågor om uppdraget, vänligen kontakta konsultansvarig:

Angelica Mäenpää:

Angelica.maenpaa@axoconsulting.se

AxÖ Consulting AB har lång och gedigen erfarenhet från rekryterings- och konsultbranschen och har arbetat med såväl privat marknad som inom offentlig sektor. För mer information och ansökan besök www.axoconsulting.se. Vi tar tyvärr inte emot ansökningar via brev eller e-post.
Varmt välkommen med din ansökan.

Kontaktpersoner på detta företaget

Olle Öijen
079-337 33 17
Linda Axäng, rekryteringsansvarig
079-342 54 42

Sammanfattning

  • Arbetsplats: AxÖ Consulting
  • 2 platser
  • 6 månader eller längre
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 8 december 2023
  • Ansök senast: 31 december 2023

Besöksadress

Dammbrovägen 5
None

Postadress

Dammbrovägen 5
Karlskoga, 69180

Liknande jobb


21 december 2024

21 december 2024