OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Till en av våra kunder söker vi för ett uthyrningsuppdrag en ordermottagare/logistikassistent. Arbetet innebär att man under sommaren arbetar med att ta emot order från b2b kunder i byggbranchen. Ordern hanteras i datormiljö. Vidare hjälper man till att planera och verkställa leverans till kund av lagda order. Man har mycket kundkontakt i telefon men även direktkontakt med entreprenörer i företagets butik. För tjänsten krävs att sökande har tidigare erfarehet med orderhantering i någon form som processas i it miljö. Du ska också kunna påvisa tidigare arbetserfarenhet från kundrelaterade tjänster och det är meriterande om man arbetat med logistik. Tjänsten är ett sjukvikariat med tillträde vecka 25. I övrigt söker vi en stresstålig och servicminded person som direkt kan arbeta självständigt då upplärningen blir mycket kort krävs att ovanstående krav uppfylls. Är du rätt person så maila ett brev som beskriver dina erfarenheter snarast. Tjänste tillsätts på löpande basis.