Ordermottagare/receptionist sökes!

Ordermottagare/receptionist sökes!

Arbetsbeskrivning

Vill du arbeta med att dagligen erbjuda service i världsklass? Har du tidigare erfarenhet av kundsupport, reception eller administration? Är du på jakt efter en roll med varierade arbetsuppgifter som bidrar till att verksamheten fungerar så smidigt som möjligt? Då kan det här vara tjänsten för dig!
Om tjänsten
Perido söker en positiv receptionist/orderadministratör till en av våra kunder, ett företag som tillverkar och säljer lösningar för förbättrad rörlighet för människor med särskilda behov. Tjänsten är placerad vid Liljeholmen, strax söder om centrala Stockholm, i ljusa moderna lokaler.
Dina arbetsuppgifter
I rollen som orderadministratör/receptionist är din huvudsakliga uppgift att via telefon, mail, fax, brev eller fysiska besök hantera all inkommande kundkommunikation. Du välkomnar besökare till kontoret men arbetar främst med orderhantering. I arbetsuppgifterna ingår att registrera order, hantera reklamationer samt koordinera logistikflödet för service och reparationer mellan leverantör och kund. Din analytiska förmåga blir viktig vid uppföljning av avvikelser samt mätning och rapportering av KPI:er. Utöver detta förbättrar du befintliga arbetssätt och är delaktig i interna projekt gällande leveransprocesserna mot kund.
Dina egenskaper
För att lyckas och trivas i denna roll tror vi att du har en förmåga att bemöta kunder och kollegor på ett professionellt sätt med service i fokus. Du gillar när arbetstempot är högt och hittar ständigt nya lösningar på problem som uppstår i arbetet. Ditt glada humör smittar av sig till kunder och kollegor och det engelska språket känner du dig bekväm i.
Är det dig vi letar efter? Varmt välkommen med din ansökan redan idag!
Vi söker dig som har:
Gymnasial utbildning
Erfarenhet av arbete inom kundtjänst, reception eller administration
Goda kunskaper i MS Office
Lätt för att uttrycka dig mycket väl i tal och skrift, även på engelska

Plus i kanten:
Erfarenhet av arbete mot lager och med transporter
Erfarenhet av ärendehanteringssystem

Omfattning och tillträde
Heltid, konsultuppdrag till 2022-05-01. Tillträde 2021-05-01.
Skicka in din ansökan
Ansökan görs via vår hemsida. Klicka på knappen ansök och fyll i den efterfrågade informationen. Vid en första kontakt med ansvarig rekryterare får du mer information om kundföretaget och tjänsten. Vi rekommenderar att du skickar in din ansökan så snart som möjligt då urval sker löpande.
Om du har frågor är du varmt välkommen att kontakta oss på fraga@perido.se så svarar någon av våra rekryteringsassistenter dig. Ange tjänsten referensnummer 32222 i ämnesraden.
Om Perido
Perido är ett konsult- och rekryteringsföretag inom tjänstemannasektorn som hjälper dig som söker jobb till nästa steg i yrkeslivet! Vår vision är att alla ska trivas och vara engagerade på jobbet. Vi har vuxit stadigt sedan starten 2003 och består idag av 50 medarbetare internt och över 600 konsulter på uppdrag över hela landet. Som Perido-konsult blir du en del av vår organisation och växer tillsammans med oss genom att förstärka med din kompetens ute i våra kunders organisationer. Läs mer om Perido via denna länk https://perido.se/for-jobbsokande/ och https://perido.se/om-oss/om-oss-undermeny/.

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Perido AB
  • 1 plats
  • 6 månader eller längre
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 23 mars 2021
  • Ansök senast: 22 april 2021

Besöksadress

Katarinavägen 15
Stockholm

Postadress

Katarinav 15, 8 tr
STOCKHOLM, 11645

Liknande jobb


Administratör Teknisk Fastighetsservice AB

Administratör Teknisk Fastighetsservice AB

7 oktober 2024