OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Arena Personal grundades 1994 och har idag en omsättning på 100 Mkr fördelat på kontoren i Stockholm, Malmö, Eskilstuna, Örebro och Göteborg.Vi är ett av Sveriges snabbast växande privatägda bemanningsföretag och är specialiserade inom teknik, industri, ekonomi och administration.För kunds räkning söker vi nu en person vill arbeta som ordermottagare/säljstöd.I arbetsuppgifterna ingår att ta emot orders och registrera dem i företagets system, samt allmänna kontorsgöromål.Då du ska arbeta i systemet Microsoft Dynamics är det en klar fördel om du har tidigare erfarenhet från det. Vi söker dig som har erfarenhet från industrin.Har du arbetat i byggsektorn ser vi det som extra meriterande.Du har erfarenhet från att arbeta med telefon och dator som arbetsredskap och tycker om att arbeta med siffror.Som person är du noggrann och har en administrativ ådra.Du är van att ge service och hanterar stress på ett bra sätt.Då företaget är beläget i Täby, är det en fördel om du bor i norrort. Intresserad?
Kontaktpersoner på detta företaget
Emelie Eriksson
Maria Danielsson
08-58711731
Göran Särnholm
08-545 788 82
Ulla Mogard
Ulla Mogard
08-587 117 44
Isabelle Lilja
Morgan Sehlberg
08-587 117 47
Maria Danielsson
08-587 117 31
Stefan Olsson
08-587 117 36
Thobias Ahlqvist
016-14 28 00