OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Om Industrisupport
Industrisupport startades 1999 och är ett auktoriserat bemanningsföretag som idag har verksamhet och kontor i Arvika, Karlstad, Örebro, Eskilstuna och Norrköping. Vi är verksamma inom Almega bemanningsföretagen där 15 olika LO förbund ingår vilket innebär att vi arbetar med åtskilliga yrkeskategorier både på kollektiv- och tjänstemannasidan. På så vis kan vi erbjuda både kunder och medarbetare mer kompletta lösningar och erbjudanden.
Genom vår värdegrund, affärsidé och vision skall vi vara en attraktiv arbetsgivare för duktiga medarbetare och därigenom vara kundernas förstaval när de väljer samarbetspartner i bemanningsfrågor.
Om kunden
För kunds räkning söker vi nu omgående en Ordermottagare/Växeltelefonist.
Dina arbetsuppgifter
• Ta emot kundorder via telefon, e-post samt direkt från säljare
• Sedvanliga uppgifter runt växeltelefonen
• Viss kundreskontrabevakning
• Sortering och öppning av dagens inkommande post
Som ansvarig för ordermottagning och växel är du en nyckelperson i kontakten med företagets kunder och målet är att uppnå effektivitet och hög kundnöjdhet. Hög kundnöjdhet uppnås genom en serviceinriktad inställning gentemot kunden i alla lägen. Därtill är det även viktigt att verka för en god intern kommunikation kring hanteringen av kundorders.
Du ska redovisa din tid i Casa Win varje dag.
Din profil
Då del av kommunikationen sker på engelska är god kunskap i det engelska språket nödvändig. Som en av två ansvariga för ordermottagning och växel har man alltid kunden i fokus, en affärsmässig approach och jobbar utifrån kundens behov och önskemål samtidigt som du alltid arbetar för att skapa värde för företaget. Det är nödvändigt att skaffa sig en god produktkännedom för att kunna ge kunderna rätt lösningar samt att kunna jobba med merfösäljning. Det är också nödvändigt att skaffa sig en god systemkännedom och lära sig de programvaror som används i verksamheten.