OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Om tjänsten
Trivs du med varierande arbetsuppgifter och har erfarenhet inom lager/logistik och administration? Vill du arbeta i en roll där du får vara en del av tre olika avdelningar: lager, administration och kundsupport? Vi söker dig som är flexibel, effektiv och trivs med att ha många bollar i luften. Vi ser gärna att du trivs med fysiskt arbete då det kan förekomma tunga lyft.
Tjänsten är på heltid, kl. 08.00 – 16.30, tillsvidare. Självklart är det även fikapauser med kollegorna varje dag. Rekryteringen sköts av KFX HR-Partner men anställningen sker direkt hos Canon.
Om oss
KFX HR-partner är ett auktoriserat rekryterings-, bemannings- och omställningsföretag. Vi är mycket måna om att du ska trivas hos oss och på din kundarbetsplats. Hos oss är du en viktig och uppskattad person, både som anställd och som kollega. Vi är enormt stolta och ganska ensamma om att ha funnits i branschen i mer än 30 år. Vårt mål är att vara bemanningsbranschens bästa arbetsgivare.
Du kommer vid uppdrag att bli anställd av KFX HR-partner, därför är det viktigt att du trivs i rollen som konsult. Som konsult är det viktigt att du kan ta egna initiativ, är flexibel och pålitlig. Du är vårt och kundens ansikte utåt och ska därför förstå vårt och kundföretagets organisation. Våra ledord på KFX HR-partner är stolthet, omtanke och engagemang dessa genomsyrar allt vi gör.
Om företaget
I över 70 år har Canon levererat den senaste bildtekniken till deras kunder i hela världen.
Canon grundades 1937 och har växt till ett globalt företag som verkar inom olika marknader. En ändlös ström av idéer och innovationer har gjort att Canon kunnat bibehålla en tätposition i branschen. Genom att välja deras produkter satsar företag och konsumenter på pålitlig, snygg och avancerad teknik.
”Leva och arbeta tillsammans för allas bästa” – en princip som ligger till grund för Canons värderingar och ger form åt deras moraliska ansvar att vara en god företagsmedborgare
Arbetsuppgifter
Tjänsten kommer börja främst som en administrativ roll där du kommer hantera order och reklamationer. Efterhand kommer du även kombinera detta med lagerhantering, t.ex. ta emot pall, plocka produkter/reservdelar och se till att de når tekniker eller kund så snart som möjligt. Du kommer att arbeta tätt med dina härliga kollegor men förväntas också ta eget ansvar och driva din tjänst som ordermottagare.
Som anställd har du även möjlighet till förmåner och bli en del av ett sammansvetsat gäng med utgångspunkt trevliga lokaler i Krokslätts fabriker.
Kvalifikationer
Vi ser gärna att har tidigare erfarenhet av lagerhantering samt administrativa uppgifter. Då rollen är bred ser vi gärna att du är flexibel och prestigelös med arbetsuppgifter. Vi ser även att du har ett logiskt tänkande samt noggrann och effektiv i ditt arbete.
Som person är du stresstålig, kommunikativ och engagerad i ditt arbete. Du är även den som sprider glädje bland dina kollegor och bidrar till en positiv arbetsmiljö.
Krav:
• Goda datorkunskaper.
• Körkort.
• Talar och skriver flytande i både svenska och engelska
Övrigt
Start: Augusti
Anställning: Heltid
Arbetstid: Måndag-Fredag 08-16.30 (möjligheter till flex finns)
Är det dig vi söker? Skicka då in din ansökan redan idag!
Urval sker löpande, vilket betyder att tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdagen. Du kan komma att få genomföra olika personlighets- och kunskapstester i denna rekryteringsprocess.
Kontaktpersoner på detta företaget
Teresa Åkemar
031-711 98 00
Lisa Nidén
031-711 98 00
Teresa Åkemar
031-711 98 00
Teresa Åkemar
Teresa Åkemar
031-7119800
Linn Mann
Anna Holmefeldt
031-711 98 00
Anna Holmefeldt
Elin Andersson
031-711 98 00
Anna Berggren
031-711 98 00