OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Vi söker nu en orderplanerare till vår logistikavdelning.
Arbetet som orderplanerare innebär bland annat att registrera kundorder, inhämta leveransplaner samt skicka ordererkännande och annan information till kund. I arbetet ingår även att bevaka leveranser från våra leverantörer. Som orderplanerare är du en viktig del i att uppfylla våra löften till kund.
Kommunikation med andra avdelningar är ett naturligt inslag i tjänsten och det förekommer vissa kund- och leverantörskontakter. Att upprätthålla en god servicenivå gentemot interna och externa kontakter blir därför viktigt.
Vi ser att du har erfarenhet av arbete inom tillverkande industri, gärna administrativt, eller erfarenhet av en liknande tjänst inom en annan bransch. Du har goda kunskaper i M3 affärssystem, eller är van att jobba i liknande affärssystem. Meriterande är god skriv- och läsförståelse i framförallt engelska men gärna också i andra språk.
Vi söker dig som gillar att arbeta administrativt, är självgående och ansvarstagande som person samt strukturerad och ordningsam i det du gör.
Din ansökan vill vi ha senast 2016-08-31 i form av cv, personligt brev, samt betyg och intyg. Urval sker löpande och tjänsten kan därför tillsättas innan ansökningstidens slut. Märk din ansökan "orderplanerare" och sänd den till Personalspecialist Linda Lönnerskog, Indexator Rotator Systems AB, Box 11, 922 21 Vindeln, eller via e-post; linda.lonnerskog@indexator.com .
Välkommen med din ansökan!
Kontaktpersoner på detta företaget
Personalspecialist Linda Lönnerskog
0933-14811
Produktionschef Tony Norgren
0933-14910