orderregistrerare

Arbetsbeskrivning

Anser du dig själv vara lättlärd, ambitiös och driven? Då är denna tjänst perfekt för dig!

Dina arbetsuppgifter

Som ordermottagare kommer man att sitta tillsammans med kundservice där ens primära arbetsuppgifter kommer att vara orderregistrering. Du kommer att ta hand om inkommande beställningar där man i affärssystemet Movex AS400 kommer att registrera priser, ledtider, artikelnummer och övrig information för att kunna skicka vidare ordern internt. Tjänsten kommer att vara i Stockholm och kommer inledningsvis vara 3 månader med goda chanser för förlängning.

Om företaget

Vår kund är världens ledande utvecklings- och tillverkningsföretag inom området industriell pneumatik. Företaget grundades 1969 och är idag ett internationellt erkänt varumärke inom industriell pneumatik. Mer information ges vid en eventuell intervju

Din profil

Vår kund lägger stor vikt på din personlighet och därför ser vi att du är lättlärd, samarbetsvillig, ambitiös, positiv och driven. Tjänsten kommer att hänga mycket på inställningen att vilja lära sig och utvecklas inom rollen.

Meriterande att ha:
*Erfarenhet av liknande arbetsuppgifter inom order
*Jobbat med Movex och AS400 eller liknande affärssystem


Om oss

Som anställd på Framtiden kan du känna dig trygg. Samtliga våra tjänster omfattas utav kollektivavtal vilket ger dig avtalsenliga villkor gällande semester, lön, pension, sjukfrånvaro etc.
Som anställd på Framtiden får du alltid en personalansvarig som finns tillgänglig för dig under hela anställningsperioden. Dennes uppgift är att hjälpa dig att utvecklas i din yrkesroll samt att säkerställa att du trivs på din arbetsplats.

Framtiden finns till för att världen behöver fler bra företag. Vi levererar personal till företag och samtidigt ger vi jobb till människor. Vi lever efter våra värderingar som är Glädje, Enkelhet och Kör! Vi är specialister på att rekrytera Unga Talanger, dvs personer som är i början av sin karriär, till rätt företag. Framtiden finns på sju orter i Sverige och är ett av Sveriges snabbast växande företag.

Framtiden AB arbetar med både bemanning och rekrytering och vår idé är att minska avståndet mellan utbildningen och arbetslivet. Vi gör vad vi heter – hjälper våra kunder till en bättre framtid genom den personal som vi förmedlar.

För denna tjänst kommer du vara anställd av oss på Framtiden AB och arbeta som konsult hos ett av våra kundföretag.

Villkor

Start: 9/1- 2017 eller enligt överenskommelse
Ort: Stockholm
Arbetstider: 08:00- 17:00

Urval sker löpande så tjänsten kan komma att tillsättas innan ansökningstiden har löpt ut - så skicka in din ansökan redan idag!

Kontaktpersoner på detta företaget

Linda Gustavsson

Johanna Ahlstrand
0735 16 89 74
Ebba Andersson

Linda Gustavsson
0707-952 832
Karin Adin
0707-661445
Karin Adin
0707-66 14 45
Karin Adin
0735 - 16 89 70
Jennie Forsell
0739 - 55 76 16
Moa Jäder
0707-663955
Sofie Johansson
0735-168996

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Framtiden AB Stockholm
  • 1 plats
  • 3 - 6 månader
  • Heltid
  • Enligt Överenskommelse
  • Heltid Visstidsanställning
  • Publicerat: 28 december 2016

Besöksadress

Teknikringen 10
None

Postadress

Warfvinges väg 29
Stockholm, 11251

Liknande jobb


28 oktober 2024

28 oktober 2024

AstraZeneca Personal Administrator- through KellyOCG

28 oktober 2024