OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
För ett långt konsultuppdrag hos en av våra kunder söker vi nu efter en orderregistrerare.Tjänsten är på 50% med start omgående.Arbetsuppgifter: Tjänsten innebär administrativa göromål varav orderregistrering i Movex affärssystem är huvuduppgiften.Andra förekommande arbetsuppgifter är orderförberedelser enligt företagets Pharmarutiner, prissättning enligt avtalspriser/prislistor samt arkivering. Kvalifikationer: För att vara aktuell måste du och tycka om och ha sinne för administrativt arbete.Du är noggrann, självgående och kvick.Att du har goda kunskaper i Movex affärssystem är ett krav.Du skall även vara en van användare av officepaketet.Som person är du positiv, driftig och har lätt för att samarbeta. Vi erbjuder: För rätt person är detta en möjlighet till ett spännande deltidsarbete på ett intressant företag. Ansökan: Låter det intressant? Sök tjänsten på vår hemsida: www.kellyservices.se.Intervjuer kommer att hållas löpande och tjänsten kan komma att tillsättas innan ansökningstiden gått ut. Välkommen med din ansökan!Kelly Services AB är specialister på bemanning av Sveriges arbetsplatser.
Kontaktpersoner på detta företaget
Rekryteringskonsult Åsa Olofsson
08-546 511 00