OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Personalpoolen Mellansverige AB är totalleverantör i personalfrågor. Vi rekryterar personal samt hyr ut personal för längre eller kortare uppdrag. Personalpoolen är ett väletablerat företag med verksamhet i Örebro med omnejd. Vi jobbar inom en rad olika brancher såsom bl.an industri, lager, ekonomi, IT, reception/växel samt även andra yrken. Dina arbetsuppgifter kommer vara att registrera priser, antal, artikelnummer samt lägga upp produkter och kontrollera arbetsordrar. Du kommer i stort sett ta ansvar för att hela denna process. Detta är ett nytt sätt för företaget att arbeta så det kommer ställas krav på dig att vara noggran och[vilja vara den som skapar nya rutiner. Du ska vara en problemlösare och ha förmågan att dubbelkolla ditt arbete för att säkerställa att alla registreringar blir korrekta. Van vid system och tycka om arbete framför dator. Tidigare vana från liknande arbete är en merit. Denna tjänst kan komma att utvecklas beroende på dig som anställs, en stark vilja att driva sitt arbete framåt och vilja förbättra ses som positivt.
Kontaktpersoner på detta företaget
Ulrika Goldkuhl
019-12 60 01
Agnetha Paulsson
019-12 60 05
Åsa Quarfordt
019-12 60 05
Pernilla Dawidson
019-126059
Agnetha Paulsson
019-12 60 74
Pernilla Dawidson
019-126005
Åsa Quarfordt
019-12 60 49
Rekryteringskonsult Åsa Quarfordt
019-12 60 49
konsultansvarig Pernilla Dawidson
019-126059
Ulrika Goldkuhl
019-126001