OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Personalpoolen Mellansverige AB är totalleverantör i personalfrågor. Vi rekryterar personal samt hyr ut personal för längre eller kortare uppdrag. Personalpoolen är ett väletablerat företag med verksamhet i Örebro med omnejd. Vi jobbar inom en rad olika brancher såsom bl.an industri, lager, ekonomi, IT, reception/växel samt även andra yrken. Tjänsten är ett sjukvikariat som sträcker sig fram till 31 aug och med start omgående. Du skall i huvudsak sammanställa ordrar samt registrera dessa i affärssystemet Navision. Du skall även sammanställa och summera i excel vilket ställer krav på att du är duktig på detta program. Du skall även bistå med inköpsfakturering, bokning av transporter m.m. Du skall vara pigg och positiv och inte rädd för nya arbetsuppgifter. Du skall vara en van administratör och ha arbetat med liknande arbetsuppgifter tidigare, gärna inom inköp, logistik. Du ska kunna börja din tjänt omgående och minst kunna arbeta augusti ut, tjänsten kan ev förlängas. Du måste vara duktig på Excel samt noggrann och siffervan. Arbetet innebär mycket registrering och arbete framför dator.
Kontaktpersoner på detta företaget
Ulrika Goldkuhl
019-12 60 01
Agnetha Paulsson
019-12 60 05
Åsa Quarfordt
019-12 60 05
Pernilla Dawidson
019-126059
Agnetha Paulsson
019-12 60 74
Pernilla Dawidson
019-126005
Åsa Quarfordt
019-12 60 49
Rekryteringskonsult Åsa Quarfordt
019-12 60 49
konsultansvarig Pernilla Dawidson
019-126059
Ulrika Goldkuhl
019-126001