Orderspecialist till Össur!

Orderspecialist till Össur!

Arbetsbeskrivning

"Rollen som Orderspecialist passar en person som är administrativt lagd, trivs med breda sociala kontaktytor och som vill jobba på ett värderingsstyrt företag som gör skillnad på riktigt". Låter detta intressant? Nu finns möjligheten att bli en del av ett viktigt företag som jobbar för att kunna erbjuda människor ett liv utan begränsningar. Detta är ett uppdrag på 6 månader, med chans till förlängning. Sök tjänsten idag, då start är omgående!

OM TJÄNSTEN
Össur utvecklar, producerar och säljer ortopedtekniska lösningar. Huvudkontoret är på Island och företaget har totalt cirka 4000 anställda och dotterbolag i 35 länder världen över. Össur är en värderingsstyrd organisation och står för Life without Limitations, ett liv utan begränsningar. Deras värdeord är Ärlighet, Sparsamhet och Mod.

De söker just nu en Orderspecialist till teamet clinic supplies på Össur Scandinavia. Du kommer att tillhöra clinic supplies inom Operations Scandinavia som i dagsläget består av cirka 7 medarbetare. Tjänsten är baserad på Össurs nya moderna kontor i Kista norr om Stockholm. Detta är ett uppdrag på 6 månader, med chans till förlängning.

Du erbjuds


* Möjligheten att utvecklas på ett globalt företag som är i framkant i sin bransch.
* Att vara med på en väldigt spännande tillväxtresa där man får vara med och göra sin röst hörd.
* Möjlighet att arbeta remote ca 3 dagar/vecka.
* En dedikerad konsultchef som är mån om ditt välmående, samt hjälpsamma och kompetenta kollegor på plats.


Som konsult för Academic Work erbjuder vi stora möjligheter för dig att växa professionellt, bygga ditt nätverk och skapa värdefulla kontakter för framtiden. Läs mer om vårt konsulterbjudande.

ARBETSUPPGIFTER
Rollen som orderspecialist passar dig som trivs med administrativt och koordinerande arbete. Du kommer jobba strukturerat och rutinbaserat, med fokus på uppgifterna nämnda nedan:


* Ditt huvudsakliga ansvar kommer vara att hantera och övervaka det dagliga orderflödet mellan kliniker och leverantörer. Du kommer främst att arbeta i olika system(främst Navision), samt genom mail.
* Du kommer att fungera som länk mellan klinik och leverantör och säkerställa att de agerar enligt de fastställda processerna för system och inköpsfunktioner, samt kommunicera eventuella problem till klinik/leverantör.
* Du kommer till viss del att arbeta med masterdata, dvs att upprätta och underhålla data kopplat till orderflödet.
* Utöver detta kommer du även att vara delaktig i att främja och bygga relationer med viktiga leverantörer såväl med våra kliniker och andra avdelningar.


VI SÖKER DIG SOM
- Har minst 6 månaders erfarenhet av administrativa uppgifter samt kundkontakt.
- Har mycket god systemvana och lätt för att lära dig nya system. Det är meriterande om du har arbetat med Navision sedan tidigare.
- Har mycket goda språkkunskaper i svenska och även i engelska då arbetet sker på bägge språk.

Som person ser vi gärna att du är problemlösningsorienterad, analytisk, strukturerad och resultatorienterad. Du har en målinriktad och optimistisk inställning till ditt arbete, samtidigt som du är motiverad och ambitiös. Du är duktig på samarbete men också att arbeta självgående. För att trivas hos Össur är det viktigt att du är kundorienterad, flexibel och tycker det är kul att arbeta i en föränderlig miljö/organisation. Notera att vi i denna rekryteringsprocess kommer lägga vikt vid din motivering och ditt intresse för tjänsten, som uttrycks i din ansökan.

Övrig information


* Start: Omgående/senast i början av juni.
* Omfattning: Heltid, 6 månader med chans till förlängning/överrekrytering.
* Placering: Kista, med möjlighet till remotearbete 3 dagar/vecka efter onboarding som sker på kontoret.


Rekryteringsprocessen hanteras av Academic Work och kundens önskemål är att alla frågor rörande tjänsten hanteras av Academic Work.

Vi går igenom urvalet löpande och annonsen kan stängas ner innan tjänsten är tillsatt om vi gått över till urvals- och intervjufasen.

Kontaktpersoner på detta företaget

Sara Frykedal

Consultant Manager Fanny Rosén
08-52257636
Fanny Rosén

Mette Risberg
0736448575
Hedvig Svärd

Konsultchef Catrin Laudon

Sara Frykedal
08-52257605
Fredrik Bardon

Konsultchefsassisten Anna Bengtsson
08-12 05 2224
Konsultchef Lisa Nordell
0812052231

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Academic Work
  • 1 plats
  • 6 månader eller längre
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 15 april 2023
  • Ansök senast: 15 maj 2023

Besöksadress

Lindstedtsvägen 24
Stockholm

Postadress

Lindstedtsvägen 24
Stockholm, 11428

Liknande jobb


Agent Sales Support

Agent Sales Support

14 september 2023

Eftermarknadsplanerare till Saab

Eftermarknadsplanerare till Saab

8 september 2023

Ordermottagare/packansvarig

Ordermottagare/packansvarig

8 september 2023

Orderadministratör

Orderadministratör

8 september 2023