Ordersupport inom kundservice i Stockholm

Ordersupport inom kundservice i Stockholm

Arbetsbeskrivning

Erfarenhet av kundservice och ordersupport? Till ett stort bolags backoffice söker vi nu en ny medarbetare - läs här och sök nu!

Har du ett stort intresse för affärssystem och IT? Är du analytiskt lagd och vill driva igenom förbättringar för ett mer effektivt arbetsflöde? Är du dessutom en fena på kundservice? Då kan detta vara ett jobb för dig!Till ett stort bolag i Stockholm, inriktade på mat och dryck inom detaljhandeln, söker vi nu en medarbetare inom Ordersupport till deras huvudkontor i centrala Stockholm. Läs mer här och sök redan nu - för rekryteringsprocessen kommer gå fort!

VAD KAN VI ERBJUDA DIG?

Här kommer du få möjlighet att påverka bolagets arbete inom orderhantering och kundservice. Du har en viktig roll i att säkerställa ett gott samarbete med alla inolverade parter - både internt och externt. Vidare har vi ett härligt klimat där vi värdesätter att ha kul på jobbet och samtidigt prestera på en hög nivå för att leverera bästa möjliga kundservice.

Du kommer också ha kontor centralt i stan (men möjligheten att jobba hemifrån finns såklart), och ha chansen att växa inom bolaget. Som konsult på TNG kommer du få möjlighet att ta del av våra förmåner, ha en dedikerad konsultchef samt givetvis omfattas av kollektivavtal.

DINA FRAMTIDA ARBETSUPPGIFTER

I din roll inom Ordersupport kommer du att:

• Bevaka så att det är ett bra flöde för kund- och orderbeställningar
• Se till att det är ett gott samarbete med alla parter (kunder, leverantörer och andra samarbetsparter)
• Analysera felaktigheter och förändringar i kundbeställningar
• Driva åtgärder för förbättring och utveckla arbetet kopplat till IT/affärssystem
• Kravställa mot leverantör

Det systemet du kommer att jobba i är IFS.

ROLLEN INNEBÄR OCKSÅ

Du kommer att jobba som konsult via TNG och uppdraget kommer börja omgående med vanliga kontorstider (måndag-fredag). Start är så snart som möjligt och uppdraget kommer att löpa på till och med slutet av augusti - med möjlighet till förlängning därefter.

VEM ÄR DU?

För att passa i rollen inom Ordersupport tror vi att du:

• har jobbat med kundservice/affärssystem/IT innan
• har erfarenhet av att analysera och förbättra arbetsprocesser inom kundservice och orderhantering
• är duktig på att bemöta kunder och lösa deras ärenden på ett professionellt sätt
• har god systemvana och IT-förståelse

Har du dessutom vana av just e-handel och har jobbat inom dagligvaruhandeln är det såklart ett stort plus! Som person tror vi att du, förutom att vara en serviceperson ut i fingerspetsarna, också är analytisk lagd och gillar att hitta lösningen till komplexa problem.

INTRESSERAD?
Detta är ett bemanningsuppdrag vilket innebär att du kommer att bli anställd av oss på TNG och arbeta som konsult på plats hos vår kund. Vi sköter hela rekryteringsprocessen på ett fördomsfritt och kompetensbaserat sätt. Är du intresserad av tjänsten, ansök snarast! Urvalet sker löpande och tjänsten kan tillsättas före sista ansökningsdatum. Vänligen sök via vårt ansökningsformulär då vi inte tar emot ansökningar via email. Du söker enkelt med ditt CV eller LinkedIn-profil, och alltid utan personligt brev. Motivera istället kort i ansökningsformuläret varför du söker jobbet. Du kan sedan följa din ansökan live via hemsidan. Har du frågor är du varmt välkommen att kontakta ansvarig rekryterare.

Kontaktpersoner på detta företaget

Sara Scheef
08-410 690 50
Sinisa Strbac

Jonas Olsson
08-410 639 22
Jennie Mannesten
08-21 92 05
Dana Jennerström
08-410 639 23
Dana Jennerström

Marcus Eriksson

Maria Tedsjö
0709-76 48 95
Malin Löwdahl
08-410 639 29
Pär Johansson
070-350 03 07

Sammanfattning

  • Arbetsplats: TNG Group AB
  • 1 plats
  • 3 - 6 månader
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 24 april 2020
  • Ansök senast: 24 maj 2020

Besöksadress

Korsgatan 3, Göteborg
None

Postadress

Västra Järnvägsgatan 15
Stockholm, 10132

Liknande jobb


10 oktober 2024