Ordersupport/administratör till välkänt företag i Solna

Ordersupport/administratör till välkänt företag i Solna

Arbetsbeskrivning

Med start 1 november erbjuds nu ett roligt jobb på en av Sveriges mest kända aktörer inom livsmedelsbranschen! I rollen som ordersupport kommer du att få arbeta såväl administrativt som över telefon, och vara en viktig nyckelspelare i det dagliga arbetet för många kollegor!

OM TJÄNSTEN
Du kommer att bli anställd som konsult via en konsultchef på Academic Work under de månader som föräldravikariatat fortlöper. I och med att det är ett föräldravikariat så kommer du få god arbetsledning för att snabbt kunna sätta dig in i arbetet.

Du erbjuds
Ett roligt jobb som balanserar administration med personlig kontakt med kunder. Du får möjlighet att skapa värdefulla interna kontakter på företaget samt bygga ett internt varumärke hos Academic Work, som alltid värnar om att ha långsiktiga samarbeten med de konsulter vi har goda samarbeten med!

ARBETSUPPGIFTER

Arbetsuppgifter

Du kommer övergripande att arbeta med:


* Kundsupport över telefon
* Blandade administrativa uppgifter, men exempelvis ordermottagning från företagets butiker och omsätta dessa till leveransorders


VI SÖKER DIG SOM
- Språk: Svenska
- Utbildning: Minst avklarad gymnasial utbildning
- Körkort: Nej
- Färdigheter: God administrativ vana och kommunikativ i tal och skrift. Du ska med fördel ha arbetat 1-3 år med liknande tidigare och således snabbt kunna sätta dig in i jobbet och förstå begrepp och vad som är kritiskt att prioritera
Kunskap kan erhållas genom utbildning, erfarenhet eller att vara självlärd.

För att lyckas i rollen har du följande personliga egenskaper:
- Målmedveten
- Social
- Ansvarstagande

Vår rekryteringsprocess

Denna rekryteringsprocess hanteras av Academic Work och vår kunds önskemål är att alla frågor rörande tjänsten skickas till Academic Work.

Vi tillämpar löpande urval och kommer plocka ner annonsen när tillräckligt många kandidater har nått slutskedet i rekryteringsprocessen. Rekryteringsprocessen innehåller två urvalstest: ett personlighetstest och ett test i kognitiv förmåga. Testerna är ett verktyg för att kunna hitta den kandidat med högst potential för tjänsten samt främja jämlikhet, mångfald och en rättvis rekryteringsprocess.

Kontaktpersoner på detta företaget

Sara Frykedal

Consultant Manager Fanny Rosén
08-52257636
Fanny Rosén

Mette Risberg
0736448575
Hedvig Svärd

Konsultchef Catrin Laudon

Sara Frykedal
08-52257605
Fredrik Bardon

Konsultchefsassisten Anna Bengtsson
08-12 05 2224
Konsultchef Lisa Nordell
0812052231

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Academic Work
  • 1 plats
  • 6 månader eller längre
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 19 september 2024
  • Ansök senast: 19 oktober 2024

Besöksadress

Lindstedtsvägen 24
Stockholm

Postadress

Lindstedtsvägen 24
Stockholm, 11428

Liknande jobb


Servicekoordinator till Sveba Dahlen

Servicekoordinator till Sveba Dahlen

15 november 2024