OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Maxkompetens Sverige AB
Dina arbetsuppgifter
Är du noggrann, strukturerar och driven? Har du erfarenhet av orderhandläggning och fakturering?
Då kan du vara den vi söker!
För kunds räkning söker vi en orderhandläggare som kan arbeta 50%.
Du kommer att ha en bred roll och arbeta med allt från orderhandläggning och bevakning till fakturering och ta inkommande samtal.
Din profil
Du som söker har erfarenhet inom administration. Det är meriterande om du arbetat med orderhandläggning, fakturering och som växeltelefonist.
Som person är du flexibel, positiv och självständig. Du är även ordningsam, strukturerad och har lätt för att lära. Vidare är du duktig på att hantera rutinarbeten i perioder.
Är du den vi söker? Ansök redan idag då urval görs löpande!
Start: Slutet av november
Omfattning: Vikariat troligen minst 3 mån
Ort: Göteborg
Välkommen med din ansökan!
Kontaktpersoner på detta företaget
Li Lövebrant
08-120 753 03
Emma Linde
073-4368109
Kristina Lindberg
Kristina Lindberg
0470-723388
Rebecca Moberg
Kristina Lindberg
076-6187940
Madeleine Göransson
0733205636
Madeleine Göransson
0733-205636
Madeleine Adlerstam
0734-368169
Magdalena Josefsson
0734-368111