Organiserad kundtjänstkoordinator till globalt tobaksföretag

Arbetsbeskrivning

Organiserad kundtjänstkoordinator till globalt tobaksföretag
Har du ett intresse för att hjälpa människor och vill jobba i kundtjänst? Har du en gymnasieexamen och goda färdigheter i Officepaketet liksom är noggrann och service-minded? Då har Randstad rätt uppdrag för dig! Vi söker nu en kundtjänstkoordinator till ett globalt tobaksföretag i Stockholm för start i oktober.

Uppdragsgivare: Randstad AB

Ort: Stockholm

Omfattning: Deltid 50-60%. Start 08:00 eller 09:00 och 4-5 timmar per dag. Start i oktober och 6 månader (med möjlighet till förlängning).

Arbetsbeskrivning:
Här arbetar du på ett globalt företag med 15 internationella varumärken som finns på 180 olika marknader. Här kommer du till ett företag som värderar att investera i sina anställda och att de ska utvecklas i sina yrkesroller. Du kommer arbeta med trevliga arbetskollegor i en dynamisk miljö i centrala Stockholm.

Dina arbetsuppgifter:

• Ansvara för att förbereda olika försäljningsrapporter som behöver levereras dagligen, veckovis och månadsvis. Hantera kundinformation samt stödja vår B2B kundservice genom att ta order och hantera fakturor och avkastning.


• Ansvara för lagerrapportering och lagerstyrning, se till att eventuella lagerförhållanden rapporteras till relevanta avdelningar och hantera de månatliga stängningsaktiviteterna. Samarbeta huvudsakligen med logistikavdelningen samt Key Account, Supply Chain och säljavdelningen för att ge dem det stöd som krävs.


Kvalifikationer:
Här behöver du ha:

• Gymnasieexamen med fördel om du har akademisk utbildning eller liknande.
• Goda färdigheter i Officepaketet främst Excel och PowerPoint.
• Goda kunskaper i svenska och engelska i både tal och skrift.
Vi ser det som plus (ej krav) om du har tidigare erfarenhet från en liknande roll, goda färdigheter i affärssystemet SAP och Bussines Warehouse liksom goda kunskaper i något av de andra nordiska språken (med fördel danska eller finska).

Vi lägger stor vikt vid personlig lämplighet. Som person tror vi att du är service-minded analytisk och organiserad. Skulle du dessutom beskriva dig som noggrann och har ett öga för detaljer, kommer du bli en uppskattad kollega.

För oss är det viktigt att all kompetens på arbetsmarknaden tillvaratas. Vi välkomnar alla sökande och eftersträvar mångfald.

Om Randstad:
Hösten 2016 bytte Proffice namn till Randstad. Med över 600 000 anställda i omkring 40 länder är Randstad världens näst största företag inom rekrytering och bemanning.

Som konsult hos Randstad är du anställd hos oss och jobbar ute hos någon av våra kunder. Du har samma fördelar som hos en traditionell arbetsgivare med kollektivavtal och förmåner som friskvårdsbidrag, företagshälsovård, försäkringar och rabatt på träningskort.

Utöver det får du även en mängd karriärmöjligheter, möter olika företagskulturer och får erfarenhet från olika branscher vilket gör att du utvecklar din kompetens och får ett spännande, välfyllt CV. Söker du en arbetsgivare som erbjuder spännande uppdrag och nya kontaktnät kommer du trivas hos oss.

Sista ansökningsdag: 2017-10-19, urval och intervjuer kommer att ske löpande. Tjänsten kan komma att bli tillsatt innan sista ansökningsdag, ansök därför så snart som möjligt.

För information: Marina Jovicic | marina.jovicic@randstad.se [ mailto:marina.jovicic@randstad.se ] |

Kontaktpersoner på detta företaget

Tobias Jägerskog
+46 72 9889038
Marielle Österholm
072 988 90 32
Anna Nyholm
086939466
Anna Nyholm
+46 72 988 90 05
Carin Wall
072 988 90 07
Tobias Jägerskog
072 988 90 38
Martin Edin
+46 729889825
Maria Öhlander
+46 72-988 9604
Maria Frisk
+46 72-988 9607
Sofie Wallström

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Randstad AB Stockholm
  • 1 plats
  • 3 - 6 månader
  • Deltid
  • Fast lön
  • Deltid Visstid
  • Publicerat: 19 september 2017

Besöksadress

Kalendegatan 26
None

Postadress

Box 17193
Stockholm, 10462

Liknande jobb


Handläggare till MSB:s nya svarstjänst

Handläggare till MSB:s nya svarstjänst

1 november 2024

1 november 2024

1 november 2024