OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Nu söker Orkla Health en dedikerad och serviceminded medarbetare med öga för detaljer och viljan att utvecklas i en varierande och utmanande roll. I en delad roll som både Executive Assistant och HR-assistent kommer du att spela en central roll i att stödja både vår VD och vårt HR-team.
Orkla Health är ett ledande nordiskt varumärke inom konsumenthälsa inom omega 3, sårvård, munvård, vitamin och mineraltillskott, viktreduktion och sport nutrition. Du finner våra varumärken i dagligvaruhandeln, på apotek och online. I vår portfölj finner du varumärken såsom Jordan, Möller´s, Oslo Skinlab, Vitae Pro, Salvequick, Cederroth FirstAid, Grumme, Nutrilett, Star Nutrition, Family Fresh, Bliw, Active Care, Samarin, LdB, Pharbio & L300. Vi har en stark närvaro i Norden, Baltikum, och Polen och många länder därutöver med en distribution på över 60 marknader.
Om rollen
I denna roll kommer du bland annat att ansvara för:
• Effektivt hantera och organisera VD:ns kalender
• Koordinera och boka resor, luncher och middagar
• Självständigt arbeta och ta ansvar för diverse HR administrativa uppgifter, så som masterdata, rapporter, presentationer och KPI:er
• Uppdatera företagets Intranät med nyheter och aktuell information
• Underhålla och uppdatera leverantörskontrakt
• Ansvara för tjänste- och förmånsbilar
• Koordinera och arrangera konferenser
Vem är du?
För att trivas och lyckas i denna roll ser vi att du:
• Är proaktiv och har förmågan att prioritera i en snabbrörlig miljö
• Besitter starka kommunikationsfärdigheter och trivs med både självständigt arbete och teamarbete
• Har gedigen erfarenhet av Officepaketet och andra tekniska verktyg
• Är nyfiken och kreativ med en utpräglad förmåga att lösa problem
• Motiveras av personlig utveckling och att bidra till andras framgång
• Gediget trivs i en relationsbyggande och samarbetsinriktad roll
• Kvalifikationer
• Erfarenhet från administrativa befattningar, gärna inom liknande områden
• Gedigna kunskaper i Officepaketet, speciellt Word och PowerPoint
• Flytande språkkunskaper i både svenska och engelska, både i tal och skrift
• Meriterande är om du även har tidigare erfarenhet inom HR-relaterade uppgifter.
Du erbjuds
Detta är ett konsultuppdrag på 6 månader med omgående start och för rätt person finns det även möjlighet till anställning efter denna tidsperiod hos Orkla. Arbetstiderna är förlagda på kontoret med viss möjlighet till flexibilitet. Du kommer att vara anställd hos oss på Jurek Talents AB och arbeta hos vår kund Orkla i Solna. För frågor om tjänsten går det bra att kontakta ansvarig rekryterare Kristin Nelson på kristin.nelson@jurek.se. Urval och intervjuer sker löpande och tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdag.
Vi ser fram emot att ta del av din ansökan!
Om Jurek Rekrytering & Bemanning
Jurek Rekrytering & Bemanning är ett starkt växande företag med fokus på flexibla och kundanpassande rekryterings- och bemanningslösningar. Genom vårt nytänkande och entreprenöriella arbetssätt är vi unika i Sverige idag. Våra uppdrag är främst inom juridik, ekonomi, Life Science, HR, administration samt marknad och management. När du skickar in din intresseanmälan för nya uppdrag eller tjänster nedan, hamnar du i vårt nätverk och kan matchas med konsultuppdrag eller fasta tjänster.
Alla aktuella tjänster/uppdrag – följ oss gärna på vår hemsida www.jurek.se och på LinkedIn.
Sökord: Assistent, Executive assistant, HR-assistant, administrativ assistant, administratör
Kontaktpersoner på detta företaget
Malin Sjöström
0709-721470
Susanna Filipsson
Rakel Jarl
Caroline Frödén
0766 33 14 44
Jenny Larsson
Ulriikka Uittomäki
Berivan Mohammed
Malin Alexandersson
Thomas Eklöf
Rakel Jarl
070-972 13 52