OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Trivs du att arbeta med service och gillar du att lösa komplexa frågor? Drivs du dessutom av möjligheten att utvecklas, att få arbeta med människor och önskan att leverera kvalitet i allt du gör? Då ska du söka jobbet som medarbetare till kundservice hos Östersundshem.
Hur ser en arbetsdag ut?
Som medarbetare på kundtjänst hos Östersundshem kommer du i första hand att ge service och information till befintliga och potentiella hyresgäster per telefon, mejl och chatt. Du arbetar i ett team som alla brinner för att leverera service i toppklass till sina hyresgäster. Du sitter i trivsamma, fräscha och stora lokaler i väldigt centralt läge i stan.
Du kommer till exempel att: via telefon, mail och chatt svara på frågor och ärenden som kommer via någon av dessa kanaler som t.ex. felanmälningar, hyresköer, bostäder specifikt och generellt, hyreskontrakt mm
svara i företagets växel och vid behov koppla samtalen vidare, dock så är kundservice ambition är att hjälpa kunden med sina frågor utan att behöva koppla samtalet vidare
ha många både interna och externa kontakter och hantera en del administrativa sysslor i tillägg till ovan
Din profil:
Du trivs med att jobba med service och människor - det är det allra viktigaste! Vi utgår ifrån att du är en hjälpsam, lojal och social person som har lätt för att prata med människor. Vidare är du förändringsinriktad och lösningsorienterad i din yrkesroll.
Vi söker dig som: har avslutat dina gymnasiestudier
har minst 2 års erfarenhet av arbete i någon form av kundtjänst samt har arbetat i ett modernt telefonsystem
är kunnig rent praktiskt, duktig på att uttrycka dig i både tal och skrift samt har förmågan och viljan att bygga nödvändiga interna nätverk för att utföra och utvecklas i ditt jobb och kunnande om företaget
är en person som ser förändringar som något positivt och är en bidragande del i utvecklingen då företaget arbetar med ständiga förbättringar
du hanterar de mesta inom Officepaketet utan problem och har du kunskap om hyresjuridik är meriterande
har goda kunskaper i svenska och engelska både i tal och skrift
övriga språkkunskaper är meriterande, speciell arabiska, tigrinja och dari
Anställningsform:
Visstid tom december, med möjlighet till förlängning
Sysselsättningsgrad:
Heltid
Arbetstid och lön:
Kontorstid 8-17/Fast lön
Tillträde:
Omgående
Övrig information:
Tjänsten är ett bemanningsuppdrag med anställning hos OnePartnerGroup Jämtland med uppdrag hos Östersundshem. Ansökan till tjänsten sker genom att du registrerar CV och ett personligt brev på vår hemsida: www.onepartnergroup.se. Ansökningstiden är mycket kort och urvalsarbetet kommer att ske löpande. Vi rekommenderar därmed att du skickar in din ansökan snarast möjligt.