Östersundshem söker medarbetare till kundservice sommaren 2024

Östersundshem söker medarbetare till kundservice sommaren 2024

Arbetsbeskrivning

Trivs du att arbeta med service och gillar du att lösa komplexa frågor? Drivs du dessutom av möjligheten att utvecklas, att få arbeta med människor och önskan att leverera kvalitet i allt du gör? Då ska du söka jobbet som medarbetare till kundservice hos Östersundshem.
 
Beskrivning
Som medarbetare på kundtjänst hos Östersundshem kommer du i första hand att ge service och information till befintliga och potentiella hyresgäster per telefon, mejl och chatt. Du arbetar i ett team som alla brinner för att leverera service i toppklass till sina hyresgäster. Du sitter i trivsamma, fräscha och stora lokaler i väldigt centralt läge i stan.

Du kommer till exempel att:
via telefon, mail och chatt svara på frågor och ärenden som kommer via någon av dessa kanaler som t.ex. felanmälningar, hyresköer, bostäder specifikt och generellt, hyreskontrakt mm
svara i företagets växel och vid behov koppla samtalen vidare, dock så är kundservice ambition är att hjälpa kunden med sina frågor utan att behöva koppla samtalet vidare
ha många både interna och externa kontakter och hantera en del administrativa sysslor i tillägg till ovan

 
Personliga egenskaper
Du trivs med att jobba med service och människor - det är det allra viktigaste! Vi utgår ifrån att du är en hjälpsam, lojal och social person som har lätt för att prata med människor. Vidare är du förändringsinriktad och lösningsorienterad i din yrkesroll.
Vi söker dig som:
har avslutat dina gymnasiestudier
har minst 2 års erfarenhet av arbete i någon form av kundtjänst samt har arbetat i ett modernt telefonsystem
är kunnig rent praktiskt, duktig på att uttrycka dig i både tal och skrift samt har förmågan och viljan att bygga nödvändiga interna nätverk för att utföra och utvecklas i ditt jobb och kunnande om företaget
är en person som ser förändringar som något positivt och är en bidragande del i utvecklingen då företaget arbetar med ständiga förbättringar
du hanterar de mesta inom Officepaketet utan problem och har du kunskap om hyresjuridik är meriterande
har goda kunskaper i svenska och engelska både i tal och skrift
övriga språkkunskaper är meriterande, speciell arabiska, tigrinja och dari

 
Om Östersundshem 
Östersundshem AB är ett helägt dotterbolag till Östersunds Rådhus AB, som i sin tur ägs av Östersunds kommun till 100 procent. Östersundshem har idag 55 anställda och omsatte 2021 cirka 293 miljoner kronor. Bolaget har cirka 3 600 bostäder och 140 lokaler. Östersundshems uppdrag är att erbjuda ett varierat utbud av attraktiva, trygga och hållbara bostäder i Östersunds kommun där alla ska känna sig delaktiga och hemma i livets olika faser.
 
När du blir en av oss
Denna tjänst innebär att du kommer bli anställd som konsult hos oss på OnePartnerGroup och du kommer tillbringa dina arbetsdagar på Östersundshem. Som konsult hos oss har du din konsultchef som stöttar dig i att lyckas och trivas. Självklart innefattas din anställning av kollektivavtal, försäkringar, tjänstepension, fackliga relationer och friskvårdsbidrag, för inget är viktigare än att du känner dig trygg med din anställning hos oss. Låt oss bli din nya kollega!  

Vi på OnePartnerGroup jobbar med rekrytering, bemanning och utbildning och är din bästa kollega i karriären när du söker jobb. Med lokal förankring på ett 50-tal orter, från Malmö i söder till Kalix i norr, finns vi alltid nära dig.
 
Övrig information
Omfattning: Heltid
Anställningsform: Visstid, maj till augusti
Ansökan: Sker genom att du registrerar CV och ett personligt brev på vår hemsida: www.onepartnergroup.se 
Sista ansökningsdag: 2024-04-23
 
Nyfiken på att veta mer?
Har du frågor om tjänsten eller undrar hur processen ser ut framöver är du välkommen att kontakta Britta Kereby på britta.kereby@onepartnergroup.se.

I denna process jobbar vi med löpande urval och tillsättning, vilket betyder att tjänsten kan tillsättas innan sista ansökningsdag. När du har visat intresse för tjänsten matchar vi din ansökan med tjänsten och vi kontaktar dig via mail eller telefon för återkoppling. Är du aktuell för tjänsten träffas vi på en intervju och under processen sker även referenstagning och bakgrundskontroll.

För oss är det viktigt att ta del av din upplevelse när du har sökt en tjänst hos oss. Därför skickar vi ut en kort enkät när du har sökt tjänsten och när processen är avslutad. Din upplevelse är betydelsefull för oss och vi hoppas att du har möjlighet att svara.

Gällande ansökan så sker det via annonsen på OnePartnerGroups hemsida, vi hanterar inte ansökningar via mail på grund av GDPR.

Kontaktpersoner på detta företaget

Pauline Pettersson

Pauline Pettersson

Piero Gatica

Sara Ernström

Sara Ernström

Fredrik Moberg

Jeanette Hjalmarsson
0729-745500
Eldin Ljutovac

Jeanette Hjalmarsson

Magnus Olausson

Sammanfattning

  • Arbetsplats: OnePartnerGroup
  • 1 plats
  • 11 dagar - upp till 3 månader
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 15 april 2024
  • Ansök senast: 23 april 2024

Besöksadress

Österängsvägen 3, JÖNKÖPING
None

Postadress

Österängsvägen 3
JÖNKÖPING, 55463

Liknande jobb


20 november 2024

Servicetekniker

20 november 2024

Koordinator till Almega i Göteborg

Koordinator till Almega i Göteborg

18 november 2024