OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Tillsammans med Worldline söker vi en driven person som brinner för att skapa meningsfulla kundrelationer. Är du redo för en spännande och lärorik upplevelse? Ta steget in i en dynamisk och inspirerande miljö och forma framtiden med Worldline. Varmt välkommen med din ansökan så berättar vi mer!
OM TJÄNSTEN
Worldline är en global ledare inom betalningar som tillhandahåller avancerade betalningsteknik som hjälper kunder över hela världen att förverkliga sina ambitioner. Företaget formar en ny värld av transaktioner med hjälp av avancerade betalningsteknik, lokala betalningsexpertis och skräddarsydda lösningar. Under hela 2024 kommer det att genomföras ett stort projekt som du kommer att vara en viktig del av. Detta projekt ska säkerställa att våra kunder får möjligheten att ta del av det senaste produktutbudet på marknaden
Som Outreach Agent kommer du att ansvara för att kontakta Worldlines kunder för att erbjuda & informera om utbyte av deras terminal. Ditt uppdrag innefattar att introducera en ny och förbättrad terminal samtidigt som du har möjlighet att marknadsföra övriga produkter. Genom att delta i det här projektet kommer du inte bara ha en spännande och lärorik upplevelse, utan också fördjupa dig i betalningsvärlden. Vi söker en engagerad och ambitiös kollega som välkomnas att bli en del av teamet.
Här kommer du att arbeta med ambitiösa kollegor från hela världen, ta dig an unika utmaningar som ett team och göra en verklig påverkan på samhället. Med en stärkande kultur, robust teknik och omfattande utbildningsmöjligheter. Du kommer tillhöra ett team på 6 personer med placering i Göteborg.
Du erbjuds
- Spännande möjlighet i ett internationellt FinTech-företag i stark tillväxt
- En dedikerad konsultchef som under hela din anställning kommer stötta dig i din utveckling. Läs mer om konsultrollen här.
ARBETSUPPGIFTER
Arbetsuppgifter
* Kontakta kunder för att erbjuda & informera om utbyte av deras terminal
* Du kvalificerar, utvecklar och upprätthåller grundlig företags- och produktkunskap, undersöker konsumenternas behov och identifierar hur lösningar kan möta kundernas behov
VI SÖKER DIG SOM
- Har en avslutad gymnasieexamen
- Har goda kunskaper i svenska och engelska då båda språken används i arbetet
- Har tidigare erfarenhet av försäljning (B2B, B2C) eller andra relevanta områden (detaljhandel, fältförsäljning etc.)
- Har ett positivt mindset och trivs i en roll där resultat och kunddialog är i fokus
- Har ett tomt belastningsregistret och godkänd kreditupplysning
För att lyckas i rollen har du följande personliga egenskaper:
- Relationsskapande
- Kommunikativ
- Uthållig
- Resultatinriktad
Utöver det ser vi att du är en person har lätt att förstå och lära dig nya system och arbetssätt.
Vår rekryteringsprocess
Denna rekryteringsprocess hanteras av Academic Work och vår kunds önskemål är att alla frågor rörande tjänsten skickas till Academic Work.
Vi tillämpar löpande urval och kommer plocka ner annonsen när tillräckligt många kandidater har nått slutskedet i rekryteringsprocessen. Rekryteringsprocessen innehåller två urvalstest: ett personlighetstest och ett test i kognitiv förmåga. Testerna är ett verktyg för att kunna hitta den kandidat med högst potential för tjänsten samt främja jämlikhet, mångfald och en rättvis rekryteringsprocess.
Kontaktpersoner på detta företaget
Sara Frykedal
Consultant Manager Fanny Rosén
08-52257636
Fanny Rosén
Mette Risberg
0736448575
Hedvig Svärd
Konsultchef Catrin Laudon
Sara Frykedal
08-52257605
Fredrik Bardon
Konsultchefsassisten Anna Bengtsson
08-12 05 2224
Konsultchef Lisa Nordell
0812052231