OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Vi satsar på att införa elektroniska löne- och personaltjänster via Personalwebben, som stöd för våra Praktiker under 2009. Till vår projektorganisation behöver vi ytterligare resurser inom: 1.Administration, såsom bokning av utbildningar, kontakt med praktiker via telefon, brev och mail etc 2. Utbildning, utbildning av medarbetare och Praktiker via lärarledda utbildningar och E-learning samt via telefon 3. Övrigt stöd och hjälp, hjälpa till vid införandefasen med till exempel mailkonversation, lösenord, samt stöd och hjälp mot användarna. Vi söker därför dig, för ett tidsbegränsat uppdrag, som tycker om att arbeta med kunder och ge service. Om du idag inte arbetar med IT-verktyg är detta inget hinder för att visa intresse, men IT-intresse måste finnas. Vi ser det som en merit om du har erfarenhet av löne- eller personaladministration och/eller ekonomi (reseräkningar körjournaler odyl) Vi vill också att du: *Är utåtriktad och har ett genuint intresse för service och att dela med dig av dina kunskaper *Är stresstålig och flexibel *Är målmedveten och noggrann *Har lätt för att uttrycka dig i tal och skrift