Ownit söker en personalfokuserad ledare till vårt nya tekniska supportteam

Ownit söker en personalfokuserad ledare till vårt nya tekniska supportteam

Arbetsbeskrivning

Dina arbetsuppgifter
Som ledare för teamet Tech Support på Ownits support är det du som ser varje individ i ditt team och dagligen ger stöd, inspiration och skapar incitament att prestera. Genom ditt engagemang och din coachning når dina medarbetare nya framgångar varje dag och bidrar till att skapa en unik kundupplevelse.

Ditt teams huvudsakliga ansvarsområden är att ge våra kunder bästa tänkbara tekniska support, hantera driftstörningar och utföra effektiv felsökning. Teamets uppdrag är även att med din ledning ständigt eftersträva att förbättra upplevelsen för våra kunder.

Ditt team består av 17 medarbetare. Dina viktigaste uppgifter, utöver att förbättra kundupplevelsen, är att entusiasmera ditt team och dina medarbetare, förmå dem att prestera, utvecklas och må bra. Du ingår i den operativa ledningsgruppen och rapporterar till bolagets operativa chef.

Du kommer att vara med och leda ett av de bästa kundsupportteamen i telekombranschen som flera gånger mottagit nomineringar och utmärkelser för den höga kundnöjdheten. För dig som har drivet och vill göra karriär, finns alla möjligheter att växa inom koncernen. Du kommer att sitta i ljusa fina lokaler på Telenors nybyggda kontor i Solna.

Om företaget
Ownit Broadband levererar bredbandsanslutningar till bostadsrättsföreningar, privatpersoner och företag. Vi ser fiber som det självklara alternativet och det bästa sättet att möjliggöra snabba och driftsäkra bredbands-, telefoni- och tv-tjänster. Hos Ownit står kunden i centrum genom flexibla och enkla lösningar.

Ownit grundades 2004 och ingår sedan 2012 i Telenor-koncernen. Detta gör att kunderna erbjuds det bästa av två världar - flexibiliteten och tillgängligheten som ett mindre bolag kan erbjuda, kombinerat med ett av Sveriges mest utbyggda och stabila fibernät.

Ownit har en strategi som bygger på att samtliga medarbetare har som yttersta mål att ge kunderna den bästa upplevelsen. Arbetet sker huvudsakligen inom tre områden: att konsekvent förbättra nätet, våra tjänster och våra kundkontakter. Detta har bland annat resulterat i att vi fått utmärkelsen ”Sveriges nöjdaste bredbandskunder” av Svenskt Kvalitetsindex (SKI) fem av de sex senaste åren.

Din profil
Vi söker dig som älskar att leda och utveckla andra människor och brinner för förstklassig service och teknik. Du vill arbeta i en roll där du får fokusera helt på dina medarbetare, med minimal administration och andra tidstjuvar kommer du att få tid och utrymme att helhjärtat utveckla teamet. Det är helt naturligt för dig att coacha och motivera människor och du förstår skillnaden mellan att vara ledare och chef. Denna inställning ser vi som helt avgörande för att du ska trivas i rollen och för att Ownit ska fortsätta att erbjuda den bästa kundupplevelsen.

För att lyckas som ledare för teamet Tech Support ser vi gärna att du har ett stort tekniskt intresse och har erfarenhet av hur riktigt professionell support erbjuds. Det är mycket meriterande om du haft en ledarroll eller arbetat med coachning.

Är det dig vi söker? Ansök idag då tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdatum. Har du frågor är du mer än välkommen att kontakta ansvarig rekryterare, Joel Claeson.

Om 2Complete
2Complete är ett auktoriserat rekryterings- och bemanningsföretag som arbetar med personligt engagemang samt en passion för arbete och personal. Vår auktorisation i Kompetensföretagen ger oss i sin tur medlemskap i Almega och Svenskt Näringsliv.

Det är för oss av yttersta vikt att de personliga förutsättningarna stämmer överens mellan kund och kandidat, likväl som kompetensen. För att uppnå detta vill vi som arbetar på 2Complete skapa en så nära och personlig relation med kunder och kandidater som möjligt. Ett arbete efter dessa riktlinjer skapar förtroende och trygghet, värden som är självklara för en lyckad rekryteringsprocess. Vi rekryterar och bemannar under tjänstemannaavtalet såväl som arbetaravtalet, allt från juniora tjänster till chefer och specialister.

2Complete Group samt alla dess dotterbolag är auktoriserade medlemmar inom Kompetensföretagen, Almega samt Svenskt Näringsliv och har varit det sedan 2011.

Kontaktpersoner på detta företaget

Maria Carlson

Joel Claeson

Joel Claeson
084454344
Caroline Lüning
08 445 43 44
Caroline Lüning
084454344
Caroline Lüning
08-445 43 44
Cecilia Rosenström

Caroline Lüning

Lisa Karlsson
08-4454344
Lisa Karlsson

Sammanfattning

  • Arbetsplats: 2Complete AB
  • 1 plats
  • Tillsvidare
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 22 oktober 2020
  • Ansök senast: 31 oktober 2020

Besöksadress

Sveavägen 33, Stockholm
None

Postadress

Sveavägen 33
Stockholm, 11134

Liknande jobb


Teamchef Inbound till E-apoteket

Teamchef Inbound till E-apoteket

26 november 2024

Skiftledare Landvetter

Skiftledare Landvetter

25 november 2024

Teamchef kolonial, Willys Nynäshamn Sandtorp

Teamchef kolonial, Willys Nynäshamn Sandtorp

22 november 2024

12 november 2024