OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Dina arbetsuppgifter
Denna tjänst är förlagd på Ownits Kundsupport och den avdelning som arbetar med administration och ekonomifrågor. Du och dina kollegor kommer att hantera kunder som har frågor kring sina tjänster, produkter, fakturor mm. Du kommer att svara på inkommande samtal och mejl och assisterar kunderna på bästa sätt för lösa kunden behov på bästa sätt. Arbetet sker under kontorstider, 08-17 måndag till fredag, på Telenors kontor i Solna norr om Stockholm.
Du kommer att jobba med ett av de bästa kundsupportteamen i branschen och som flera gånger fått nomineringar och utmärkelser i sin branschkategori. Du kommer att vara med och utveckla ett ungt och växande företag. Förutom att vi värdesätter kunden värdesätter vi även vår personal. Vi vill erbjuda en arbetsplats där glädje, professionalism och driv är självklara värdeord och vi vill gärna att du hjälper oss uppnå detta.
Tjänsten är en inledande konsultlösning där du börjar som konsult via 2Complete och arbetar som konsult hos Ownit.
Om företaget
"Vår affärsidé är att vi skall erbjuda privatpersoner, fastighetsägare, bostadsrättsföreningar och företag en kostnadseffektiv helhetslösning avseende Bredband, TV och Telefoni, LAN-installation.
Vi är ett svenskt bolag! Vi som arbetar inom Ownit har lång erfarenhet från telekommunikation och bredbandsbranschen. Vår styrka är att vi är den enda Internetoperatören som har tagit helhetsgreppet om kunden. Detta innebär att vi installerar den senaste tekniken, att vi är engagerade och att vi tillsammans med kunden hittar en affärsmodell som passar."
Din profil
Denna roll är som klippt och skuren för dig som tycker om ordning, administration och grundläggande ekonomi. Du har en relevant utbildning med dig och har inlett en bana för att ta dig fram på denna yrkesväg. Du kommer att bli en del i ett team som delar denna passion och med ledare som vill hjälpa dig att lyckas på alla sätt. Telefonen kommer att bli ditt främsta arbetsredskap tillsammans med mejl och chatt. Vi ser gärna att du har tidigare erfarenhet från någon form av administration eller ekonomiarbete. Då vi arbetar med kunder från flertalet länder, behöver du både tala och skriva svenska och engelska obehindrat.
Är det dig vi söker? Skicka in din ansökan omgående då vi träffar personer löpande. Har du frågor kring tjänsten är du välkommen att kontakta ansvarig rekryterare, Joel Claeson.
Om 2Complete
2Complete är ett auktoriserat rekryterings- och bemanningsföretag som arbetar med personligt engagemang samt en passion för arbete och personal. Vår auktorisation i Kompetensföretagen ger oss i sin tur medlemskap i Almega och Svenskt Näringsliv.
Det är för oss av yttersta vikt att de personliga förutsättningarna stämmer överens mellan kund och kandidat, likväl som kompetensen. För att uppnå detta vill vi som arbetar på 2Complete skapa en så nära och personlig relation med kunder och kandidater som möjligt. Ett arbete efter dessa riktlinjer skapar förtroende och trygghet, värden som är självklara för en lyckad rekryteringsprocess. Vi rekryterar och bemannar under tjänstemannaavtalet såväl som arbetaravtalet, allt från juniora tjänster till chefer och specialister.
2Complete Group samt alla dess dotterbolag är auktoriserade medlemmar inom Kompetensföretagen, Almega samt Svenskt Näringsliv och har varit det sedan 2011.
Kontaktpersoner på detta företaget
Maria Carlson
Joel Claeson
Joel Claeson
084454344
Caroline Lüning
08 445 43 44
Caroline Lüning
084454344
Caroline Lüning
08-445 43 44
Cecilia Rosenström
Caroline Lüning
Lisa Karlsson
08-4454344
Lisa Karlsson