OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Dina arbetsuppgifter
Är det här ditt nästa jobb?
Vår avdelning Operations ansvarar för att ge Ownits kunder förstklassig service: över telefon, mail och chatt. Operations är organiserat i fyra specialistområden och vi söker dig som vill bli en del av vår Tech Support-avdelning. Operations Tech Supports uppgift är att hjälpa våra kunder och partners med frågor avseende tekniska problem. Kontaktvägarna är främst telefon, e-post och chatt och vårt mål är att hjälpa våra kunder så snabbt som möjligt, helst redan under första kontakten.
Du blir kollega med tio Support Agenter och fem Second Line Support Agenter och rapporterar till Manager för Operations Tech Support
Dina huvudsakliga arbetsuppgifter kommer att bestå av hantering av inkommande – och i vissa fall utgående kontakter mot kunder, partners och andra intressenter. Kontaktorsakerna kan vara många, men handlar främst om att hjälpa kunderna med frågor och problemlösning kopplat till Ownits tjänster och produkter även innefattande merförsäljning.
Om företaget
Vilka är Ownit?
Ownit levererar tv, bredband och telefoni till bostadsrättsföreningar, privatpersoner och företag. Vi ser fiber som det självklara valet av infrastruktur. Ownits vision är att erbjuda marknaden högkvalitativa bredbandstjänster i ett stabilt fibernät med en kundupplevelse i absolut världsklass.
Ownit grundades 2004 och ingår sedan 2012 i Telenor-koncernen. Detta gör att kunderna erbjuds det bästa av två världar - flexibiliteten och tillgängligheten som ett mindre bolag kan erbjuda kombinerat med ett av Sveriges mest utbyggda och stabila fibernät.
Ownit omsätter drygt 300 MSEK och har ca 100 medarbetare.
Din profil
Vem är du och vilka erfarenheter har du?
Vi söker dig som tycker om att arbeta i en operativ miljö, där även kvälls- och helgarbete förekommer. Du drivs – liksom vi – av att leverera ett kundmöte i världsklass. Du innehar ett intresse och en fallenhet för teknik och nätverk.
Du är en ansvarstagande lagspelare som förstår hur du kan bidra till en bättre arbetsmiljö för dina kollegor och hur man framgångsrikt arbetar i ett team. Du uppskattar även att dela med dig av din kunskap och dina erfarenheter med andra i teamet. Du är strukturerad och gillar att arbeta målinriktat och följas upp mot tydligt uppsatta mål.
Placeringsort: Solna
Språk: Flytande svenska och engelska
Är det dig vi söker? Ansök idag då tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdatum. Har du frågor är du mer än välkommen att kontakta ansvarig rekryterare, Sarah Lindgren.
Om 2Complete
2Complete är ett auktoriserat rekryterings- och bemanningsföretag som arbetar med personligt engagemang samt en passion för arbete och personal. Vår auktorisation i Kompetensföretagen ger oss i sin tur medlemskap i Almega och Svenskt Näringsliv.
Det är för oss av yttersta vikt att de personliga förutsättningarna stämmer överens mellan kund och kandidat, likväl som kompetensen. För att uppnå detta vill vi som arbetar på 2Complete skapa en så nära och personlig relation med kunder och kandidater som möjligt. Ett arbete efter dessa riktlinjer skapar förtroende och trygghet, värden som är självklara för en lyckad rekryteringsprocess. Vi rekryterar och bemannar under tjänstemannaavtalet såväl som arbetaravtalet, allt från juniora tjänster till chefer och specialister.
2Complete Group samt alla dess dotterbolag är auktoriserade medlemmar inom Kompetensföretagen, Almega samt Svenskt Näringsliv och har varit det sedan 2011.
Kontaktpersoner på detta företaget
Maria Carlson
Joel Claeson
Joel Claeson
084454344
Caroline Lüning
08 445 43 44
Caroline Lüning
084454344
Caroline Lüning
08-445 43 44
Cecilia Rosenström
Caroline Lüning
Lisa Karlsson
08-4454344
Lisa Karlsson