OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Dina arbetsuppgifter
Som medarbetare på Ownits support är det du och ditt team som via telefon, mejl, chatt och sociala medier först möter våra kunder. Du utbildas till att hjälpa kunder som idag använder Ownits tjänster eller som är nyfikna på att bli kunder hos oss. Detta arbete värderas högt och fler ansluter sig till oss för varje dag som går. På grund av detta växer även vårt support-team och vi söker nu flera nya medarbetare till vår växande organisation. Du kommer att arbeta i ett av de bästa kundsupportteamen i branschen som flera gånger mottagit nomineringar och utmärkelser för den höga kundnöjdheten.
Något vi värderar högt i ditt arbete hos oss är att du kan och vill erbjuda våra kunder den absolut bästa tänkbara service som möjligt. Ett professionellt och engagerat bemötande där kundens behov alltid är främsta prioritet.
Denna tjänst innebär deltidsarbete som sätts samman av pass på både vardagar och helger både dag och kväll. Arbetsbelastningen ligger på ett minimum om 15 timmar per vecka. Detta för att samtliga medarbetare då besitter uppdaterade kunskaper om Ownits produkter och tjänster för att på bästa sätt kunna hjälpa kunderna. Verksamheten utvecklas ständigt och alla i teamet är med och bidrar till att förbättra våra rutiner och tillvägagångssätt i vårt kundbemötande. Varje dag strävar vi mot att möta kundens förväntningar och inte lämna några ärenden olösta. För dig som har drivet och vill göra karriär, finns alla möjligheter att växa inom företaget. Du kommer att sitta i ljusa fina lokaler på Telenors nybyggda kontor i Solna.
Om företaget
Ownit Broadband levererar bredbandsanslutningar till bostadsrättsföreningar, privatpersoner och företag. Vi ser fiber som det självklara alternativet och det bästa sättet att möjliggöra snabba och driftsäkra bredbands-, telefoni- och tv-tjänster. Hos Ownit står kunden i centrum genom flexibla och enkla lösningar.
Ownit grundades 2004 och ingår sedan 2011 i Telenor-koncernen. Detta gör att kunderna erbjuds det bästa av två världar - flexibiliteten och tillgängligheten som ett mindre bolag kan erbjuda, kombinerat med ett av Sveriges mest utbyggda och stabila fibernät.
Din profil
Vi söker dig som älskar att hjälpa och att ge bästa tänkbara service. Detta är en helt avgörande förutsättning för att kunden ska känna sig omhändertagen, för att vårt förtroende hos kunden ska växa och för att du ska trivas med ditt arbete. Som person är du givetvis service-inriktad i allt du gör och du gillar att ta tag i och lösa kundernas utmaningar. Vår support arbetar via telefon, mejl, chatt och sociala medier. Har du tidigare erfarenhet från serviceyrken och/eller kundsupport är det självklart meriterande, men inget krav. Det är även bra om du har med dig administrativ erfarenhet och att du har lätt för att sätta dig in i nya IT-miljöer och system. Då vi hanterar kunder med olika bakgrund, behöver du både tala och skriva svenska och engelska obehindrat. Finns även tjänster på heltid.
Är det dig vi söker? Ansök idag då tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdatum. Har du frågor är du mer än välkommen att kontakta ansvarig rekryterare, Sarah Lindgren.
Om 2Complete
2Complete är ett auktoriserat rekryterings- och bemanningsföretag som arbetar med personligt engagemang samt en passion för arbete och personal. Vår auktorisation i Kompetensföretagen ger oss i sin tur medlemskap i Almega och Svenskt Näringsliv.
Det är för oss av yttersta vikt att de personliga förutsättningarna stämmer överens mellan kund och kandidat, likväl som kompetensen. För att uppnå detta vill vi som arbetar på 2Complete skapa en så nära och personlig relation med kunder och kandidater som möjligt. Ett arbete efter dessa riktlinjer skapar förtroende och trygghet, värden som är självklara för en lyckad rekryteringsprocess. Vi rekryterar och bemannar under tjänstemannaavtalet såväl som arbetaravtalet, allt från juniora tjänster till chefer och specialister.
2Complete Group samt alla dess dotterbolag är auktoriserade medlemmar inom Kompetensföretagen, Almega samt Svenskt Näringsliv och har varit det sedan 2011.
Kontaktpersoner på detta företaget
Maria Carlson
Joel Claeson
Joel Claeson
084454344
Caroline Lüning
08 445 43 44
Caroline Lüning
084454344
Caroline Lüning
08-445 43 44
Cecilia Rosenström
Caroline Lüning
Lisa Karlsson
08-4454344
Lisa Karlsson