PA/Administratör till vår globala kund i Uppsala

PA/Administratör till vår globala kund i Uppsala

Arbetsbeskrivning

Nu söker vi en duktig PA/Administratör till en av våra kunder i Uppsala. Uppdraget är på heltid och beräknas starta så snart som möjligt och till en början pågå i ca 7 månader, med chans till förlängning. Under uppdraget kommer du att bli anställd som en av Poolias uppskattade konsulter!

Urval och intervjuer sker löpande så ansök redan idag!

About the position
· Performs a variety of complex, highly responsible, and administrative support functions for Site Senior Leadership

· Ability to exercise good judgment in a variety of situations, strong written and verbal communication, administrative

and organizational skills

· Ability to maintain a realistic balance among multiple priorities

Responsibilities
· Provide a variety of administrative & clerical support; resolve concerns timely and accurate

· Follow up with staff as necessary for detailed information

· Bridge for communication between the Sr Leadership and Site Departments/Functions

· Gathers and analyses data on a variety of administrative and policy matters

· Develops recommendations and prepares and presents related reports

· Administrative support to the Site Director and members of the Sr Leadership Team.

· Scheduling meetings, maintain and update daily calendar, drafting correspondence/communications, creating

spread sheets and presentations

· Acts as a "gate-keeper" by managing the Sr Leadership’s calendars

· Provides "gatekeeper" and "gateway" role, creating win-win situations for direct access to Site Leadership’s

· Serve as recording secretary to internal boards/committees (Data Management/Records Committees), schedule

meetings, prepare agenda and take minutes.

· Ensures materials and reports for signature are accurate and complete, proofreads and checks typed and other

materials for accuracy, completeness and compliance with standards, policies, and procedures.

· Arranges travel, hotel accommodations, and meeting planning as necessary for the Sr Leadership team

Your profile
Required knowledge, skills, experience (hard skills)
· Administrative and management practices and procedures.

· Principles and practices of sound business communication.

· Correct Swedish & English usage, including spelling and grammar.

· District organization, rules, policies and procedures, including travel/training and expense reporting.

· Standard word processing, spreadsheet, graphics and other software packages.

· Budgeting, record keeping, filing and purchasing practices and procedures.

· MSOffice (Teams, Outlook, Word, Excel, and PowerPoint), Adobe Acrobat, SharePoint,

Essential competences (soft skills)
· Manage multiple and rapidly changing priorities to meet the needs and expectations

· Ability to anticipate needs and collect or prepare information for review and actions

· Strong organizational skills that reflect ability to perform and prioritize multiple tasks seamlessly with excellent

· Attention to detail.

· Maintain confidentiality and operate with poise and professionalism in a complex, rapidly changing environment

· Work cooperatively with other Site Functions / Departments / Interna & External Stakeholders District

· Strong interpersonal and collaborative skills

· Be able to work with a minimum supervision

· Good Leadership skills (manage workshops, connect with management, drive new initiatives manage small

projects, core team member of projects)

· Must be professional in Swedish and English in speech and writing!

Om verksamheten
Till oss vänder sig många av Sveriges attraktivaste arbetsgivare när de vill rekrytera eller hyra in personal. Med ett brett spann av tjänster, från kontorschefer och kontorsassistenter till chefssekreterare och orderadministratörer, kan vi ge dig stimulerande och utvecklande uppgifter i en miljö som passar dig och dina önskemål.

Att vara konsult passar dig som på kort tid vill skaffa dig bred erfarenhet. Vi erbjuder dig chansen att arbeta på populära arbetsplatser med välkända varumärken där du kan utveckla din kompetens. Du kommer att trivas som konsult om du söker en värld av spännande uppdrag och nya kontaktnät.


Varmt välkommen med din ansökan. Urval sker löpande, ansök därför redan idag genom att klicka på ansök på https://www.poolia.se.

Poolia är ett registrerat rekryterings och bemanningsföretag, vi är auktoriserade av Kompetensföretagen och har kvalitetssäkrade processer och rutiner.

Kontaktpersoner på detta företaget

Emma Gustafsson

Frida Aronson

Anna Holm

Asaad Amaya

Anne Wegar

Asaad Amaya

Frida Aronson

Jannica Chinos

Sandra Westman
sandra.westman@poolia.se
Amanda Hedqvist
amanda.hedqvist@poolia.se

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Poolia Uppsala AB
  • 1 plats
  • 6 månader eller längre
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 8 februari 2022
  • Ansök senast: 20 februari 2022

Besöksadress

Svartbäcksgatan 1 B, Uppsala
None

Postadress

Svartbäcksgatan 1 B
Uppsala, 75320

Liknande jobb


Orderadministratör

Orderadministratör

19 november 2024

Orderadministratör

Orderadministratör

19 november 2024

Erfaren administratör

Erfaren administratör

19 november 2024

19 november 2024