Paketskåp? Ja tack. Vi söker Account Managers till Bring

Paketskåp? Ja tack. Vi söker Account Managers till Bring

Arbetsbeskrivning

Tillsammans med Bring letar vi just nu efter Account Managers / säljare som vill vara med på Brings resa till att bli ”first choice” inom logistik i Sverige. Bring genomför flera satsningar i Sverige – men den största satsningen är att lansera paketboxar i Sverige - och letar nu efter dig som har erfarenhet av försäljning och är nyfiken på att arbete med ett projekt. Projektet pågår i snabb fart redan – med paketboxar på över 100 platser i Sverige. Tveka inte att bli en del av det härliga teamet och sök redan idag, urval sker löpande.

OM TJÄNSTEN
Som Account Manager i "Projekt Paketbox" hos Bring kommer du att tillsammans med ditt team ansvara för att sälja in Brings paketboxar till utvalda orter och aktörer runt om i Sverige. Du kommer att driva projektet med fokus på att Bring ska lyckas med att lansera denna tjänst till sina kunder.
I tjänsten förekommer resor inom Sverige.

Om projektet: I Norge har Bring rullat ut paketboxar på 1 750 platser runt om i hela landet och nu fortsätter deras resa även i Sverige. Paketboxar är tänkt som ett komplement till deras paketombud för att möta efterfrågan med den ökade näthandeln, men också för att skapa en mer flexibel vardag för konsumenten när de ska hämta ut paket. Bring har i Norge blivit utnämnd som den mest attraktiva arbetsplatsen tre år i rad och har även nu utsetts till årets mest innovativa företag.

Du erbjuds
- Erfarenhet av arbete i ett stort lanseringsprojekt
- Vidare utvecklingsmöjligheter om båda parter är nöjda

ARBETSUPPGIFTER

Arbetsuppgifter


* Sälja in Paketbox till potentiella kunder
* Kartlägga och undersöka lämpliga platser/områden för Paketbox att implementeras
* Hantera inkommande ansökningar och förfrågningar från kunder
* Uppföljning med kunder via telefon
* Avtalssutskick samt bokning/genomförande av besiktningar/inspektioner
* Övrigt administrativt arbete


VI SÖKER DIG SOM
- Har tidigare erfarenhet av försäljning och kundkontakt
- Har flytande kunskaper i svenska och engelska då båda språken behövs i rollen
- Tycker om att arbeta i team

Det är meriterande om du har
- Har tidigare erfarenhet av uppsökande försäljningsarbete och/eller projektledning
- Har en examen i ekonomi, marknadsföring, logistik, administration eller annat relevant område

För att lyckas i rollen har du följande personliga egenskaper:
- Kommunikativ och social
- Samarbetsinriktad
- Relationsbyggande
- Strukturerad

Vår rekryteringsprocess

Rekryteringsprocessen hanteras av Academic Work och kundens önskemål är att alla frågor rörande tjänsten riktas till Academic Work

Vi tillämpar löpande urval och annonsen kan tas ned innan sista ansökningsdag om vi har gått vidare till urvals- och intervjufasen. Rekryteringsprocessen omfattar två test: ett personlighetstest och ett test i kognitiv förmåga. Testerna är ett verktyg för att matcha rätt talang med rätt position samt främja jämlikhet, mångfald och en rättvis rekryteringsprocess.

Kontaktpersoner på detta företaget

Sara Frykedal

Consultant Manager Fanny Rosén
08-52257636
Fanny Rosén

Mette Risberg
0736448575
Hedvig Svärd

Konsultchef Catrin Laudon

Sara Frykedal
08-52257605
Fredrik Bardon

Konsultchefsassisten Anna Bengtsson
08-12 05 2224
Konsultchef Lisa Nordell
0812052231

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Academic Work
  • 1 plats
  • 6 månader eller längre
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 20 juni 2023
  • Ansök senast: 20 juli 2023

Besöksadress

Lindstedtsvägen 24
Stockholm

Postadress

Lindstedtsvägen 24
Stockholm, 11428

Liknande jobb


Tjäna 40 000 SEK/M

23 september 2024

Tjäna 40 000 SEK/M

23 september 2024

Tjäna 40 000 SEK/M

23 september 2024

23 september 2024