Arbetsbeskrivning
Om tjÀnsten:
Som finsktalande Customer Service Agent pÄ deltid kommer du att kombinera dina studier med en meningsfull arbetsuppgift dÀr du hjÀlper kunder att förbÀttra sin ekonomiska situation. Du kommer att arbeta cirka 10-20 timmar per vecka och vara en viktig del av teamet som erbjuder stöd och rÄdgivning till vÄra kunder. Din insats kommer att göra en skillnad, och du fÄr möjlighet att utveckla dina fÀrdigheter inom kundservice och fintech.
Dina framtida arbetsuppgifter:
Som deltidare kommer du att ha flexibla arbetstider som passar med dina studier, och dina arbetsuppgifter inkluderar:
⹠Ge tydlig och professionell kundservice, bÄde skriftligt och muntligt.
⹠Hantera och lösa kundförfrÄgningar med hjÀlp av din erfarenhet och utbildning.
⹠Assistera med att analysera kreditansökningar enligt företagets policyer.
⹠HjÀlpa till att förbÀttra kundserviceprocesserna och höja kundupplevelsen.
Arbetet Àr förlagt pÄvardagskvÀllar (16.00-20.00)och helger (10.00-16.00) och du förvÀntas jobba ungefÀr 40-50 timmar i mÄnaden.
Vi söker dig som:
⹠Studerar, med fördel nÄgotekonomiinriktat,och har minst ett Är kvar av dina studier.
⹠Har utmÀrkta kommunikationsfÀrdigheter pÄ finska och engelska, svenska Àr ej krav.
⹠Har erfarenhet av kundservice eller supportroller, eller Àr intresserad av att utveckla dessa fÀrdigheter.
âą Ăr analytisk och gillar att lösa problem, med en extra bonus om du har erfarenhet av kreditbedömning.
Ăvrig information:
âąStart:Snarast, med hĂ€nsyn till dina studier och eventuell uppsĂ€gningstid.
âąPlats:Stockholm, med möjlighet till distansarbete.
âąOmfattning:Deltid, 40-50 timmar per mĂ„nad.
Om kunden:
Företaget Àr ett innovativt fintech-bolag som arbetar för att förbÀttra mÀnniskors ekonomiska vÀlbefinnande genom smarta digitala lösningar. Med tjÀnster som hjÀlper till att sÀnka kostnader för konsumentkrediter och ge bÀttre översikt över ekonomin, har de snabbt vuxit och etablerat sig pÄ flera europeiska marknader.
Om Wrknest:
PÄ Wrknest gör vi inte som alla andra. Vi tror pÄ att hela tiden vÄga se nya möjligheter och tÀnka nytt. NÀr vi startade var det för att utmana gamla sÀtt att rekrytera pÄ. Vi lever i en tid av snabb digital utveckling. Kunskap behöver förnyas kontinuerligt för att vara aktuell. DÀrför gÀller det att kunna stÀlla om snabbt. Det hÀr gör att vi inte enbart tittar pÄ kandidatens CV vid en rekrytering. IstÀllet ser vi till den samlade potentialen och erbjuder individanpassad upskilling. PÄ sÄ vis kan vi snabbt matcha de kunskapsbehov som finns just nu. LÀs mer pÄ www.wrknest.se.