OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Det här är vi
För oss kommer människan alltid först. Och tekniken först därefter. Du ska alltid kunna vara uppkopplad med det och dem som betyder mest för just dig. Vår övertygelse är att uppkopplade samhällen är starkare samhällen. Som en Telenor-medarbetare kommer du att vara en viktig pusselbit av en större internationell organisation som vill skapa samhällsnytta genom att leverera förstklassig uppkoppling i de samhällen vi verkar.
Telenor är mitt i en pågående stark digital transformation och vi tror att alla på något sätt är innovatörer. Därför välkomnar vi medarbetare som tänker nytt, på sitt eget vis.
Nu söker vi en medarbetare till vårt team i rollen som Partner Account Manager inom OTS B2C (Outbound Telesales).
Vad du kommer att göra
I rollen som Partner Account Manager inom OTS B2C arbetar du nära våra samarbetspartners för att driva försäljning mot privatmarknaden. Ditt uppdrag handlar om att stötta och utveckla affären tillsammans med våra partners, med ansvar för både den dagliga verksamheten och långsiktig utveckling. Du kommer att arbeta med analys, uppföljning, effektivisering av arbetssätt och rutiner samt identifiera och driva förbättringsarbeten. En del av ditt arbete sker även direkt på plats hos våra samarbetspartners.
Du har ett stort ansvar att säkerställa att våra partners företräder Telenor enligt våra riktlinjer och arbetar för att optimera resultaten i våra utgående försäljningskanaler.
Vem är du
För att lyckas i rollen som Partner Account Manager är du en handlingskraftig person med mycket god kommunikationsförmåga. Du har förmågan att se både kortsiktiga och långsiktiga perspektiv och arbetar tillsammans med dina kollegor för att skapa en tydlig riktning och framgångsrik strategi.
Du är förtroendeingivande, trivs med ett högt tempo och gillar att arbeta mot tydliga mål. Vi tror att du har tidigare erfarenhet av utgående försäljning (B2C) över telefon, men framför allt brinner du för försäljning och förstår vikten av etik och moral i arbetslivet.
Vårt löfte
Nyckeln till vår framgång är en balanserad arbetskraft. För att säkra det arbetar vi aktivt för att främja en arbetsmiljö där våra anställda får stöd och egenmakt inom alla sina arbetsområden. Vi lovar dig ett mänskligt företag som har hög vilja till självförbättring och som snabbt anpassar sig till en digitaliserad värld. Du välkomnas varmt in till ett skickligt team av professionella kollegor och utöver detta erbjuder vi även:
* Ett flexibelt arbetssätt – ta en paus och träna på lunchen, förlägga din arbetstid så du kan lämna/hämta barn på förskolan. Så länge du och dina kollegor kan leverera det du ska, är friheten stor.
* Utbildningsprogram för att fördjupa din kunskap och bredda din kompetens.
* Ett generöst hälsovårdspaket innehållandes exempelvis "Give me a break"-days, friskvårdsbidrag, tjänstepension och mycket mer.
Sök till oss idag
Om du tycker att det här låter intressant och vill höra mer, vänligen kontakta Kaveh Hamidizadeh på kaveh.hamidizadeh@telenor.se. Skicka inte ditt CV via mail, dessa kommer inte att utvärderas.
Sista ansökningsdagen: Vi utvärderar ansökningar löpande, så skicka in din ansökan redan idag.
Placeringsort: Stockholm
Bra att känna till
Enligt Telenors policy genomför vi bakgrundskontroll på slutkandidat för samtliga rekryteringar.
Kontaktpersoner på detta företaget
Cecilia Palmberg
+46 734417133
Anna Holmgren
+46 734252688
Martin Stenfors
Elin Johansson
Johan Wall
Anna Holmgren
+46 455301045
Se kontaktuppgifter i annons
Recruiter Name
Daniel Stenberg
+46730570580