Partner Care Agent - Administrator

Partner Care Agent - Administrator

Arbetsbeskrivning

Är du en fena på administrativa uppgifter och kan skapa effektiva strukturer för ditt arbete? Trivs du också med att noggrant utföra dina arbetsuppgifter för att säkerställa att de blir rätt? Då har vi en utmärkt roll för dig. En tjänst där du ansvarar för att samtliga menyer och bilder till våra kunder kommer ut i rätt tid och på rätt plats på hemsidan. Du kommer arbeta i ett team med andra Partner care agents-stjärnor där det är högt i tak och alla ser till att göra arbetsdagarna energifyllda!
VAD DU KOMMER (MEN INTE UTESLUTANDE) ATT GÖRA
Lägga in menyer och bilder i våra system från både nya och befintliga kunder
Se till att menyer och bilder är up-to-date

VEM DU ÄR
Du är tålmodig och lugn i det dagliga arbetet - men även i stressfulla situationer
Noggrannhet är en självklarhet för dig, det är viktigt att saker och ting blir rätt
Samtidigt har du en fallenhet för administrativa uppgifter, då du kommer grotta ner dig i våra system - och där medföljer att ha ett detaljsinne!
Du kommer stöta på problem och hinder längst vägen, men problem finns ju inte.. Visst? Du ser bara utmaningarna i det!
Har du hört att vi är ett snabbfotat bolag? Be ready för snabba förändringar!

KVALIFIKATIONER
Vi kräver inte någon specifik utbildning eller bakgrund. Vi ser gärna att du tidigare har arbetat inom administration, service eller restaurangbranschen för att ha en förståelse för vår verksamhet
Du kommunicerar obehindrat på svenska i tal och skrift, andra språk är meriterande

VILKA VI ÄR
Vi är alla. Vi är riders och kurirer. Vi är personer som jobbar med Marketing och Finance. Det krävs något alldeles extra hos en person för att starta och driva en business med framgång. Flera av de som varit med sen starten jobbar fortfarande kvar hos oss.
En annan viktig del för oss är att vi skapar hållbar framgång. Såväl ur ett kundperspektiv som ur ett miljömässigt. Därför är det viktigt för oss att vara koldioxidneutrala, vilket vi också är från och med januari 2020, inte bara i Sverige utan på alla våra europeiska marknader. Om det här är viktigt för dig när du väljer din framtida arbetsplats, då kanske foodora är just det företag där du skall växa och bidra till att vi når våra mål- små som stora.
På foodora vill vi lyfta de människor som jobbar hos oss. Vi värderar mångfald. Mångfald av erfarenheter, bakgrund, synsätt och idéer. Vi värderar detta högt då vi är säkra på det är just mångfald som bygger grunden för vår kultur. Och i slutändan även den produkt vi levererar. Vi är stolta över att kunna erbjuda våra anställda global utveckling och samtidigt få utmärka oss som en av de snabbast växande bolagen inom LMD* i världen.

*LMD står för last mile delivery. Denna, och många andra nördiga förkortningar, kan du lära dig när du börjat hos oss.

FÖRMÅNER
Friskvårdsbidrag
Personalrabatt på foodora
Benify
Grymma AW’s och fester

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Foodora AB Stockholm
  • 1 plats
  • Tillsvidare
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 13 juli 2020
  • Ansök senast: 31 augusti 2020

Besöksadress

Storgatan 33C
Stockholm

Postadress

Storgatan 33C
Stockholm, 11455

Liknande jobb


26 november 2024

Personalplanerare

Personalplanerare

14 november 2024