Partner Care Agent - Performance

Partner Care Agent - Performance

Arbetsbeskrivning

Är du den analytiska personen som älskar telefonkontakt vi söker till vårt Partner Care-team? Gillar du snabba puckar men är ändå alltid noggrann ända ut i fingerspetsarna? Som PC-agent ser du till så att butiker och restauranger får den hjälp de behöver och säkerställer samtidigt att vår plattform fungerar smärtfritt. För att lyckas i den här rollen, tror vi att du på ett serviceminded sätt kan coacha restauranger och butiker, för att göra vår tjänst smidigare och enklare än någonsin!! Så...vill du anta utmaningen? Något vi kan garantera är att du kommer få vara med på en fantastisk resa, så vi hoppas du är redo!
VAD DU KOMMER (MEN INTE UTESLUTANDE) ATT GÖRA
Analysera performance hos våra kunder, vilket inkluderar att följa upp på förseningar, nekade orders, offline tider
Följa upp performance hos våra kunder via telefon
Du kommer tillsammans med ditt team kartlägga och välja fokusområden vad kunderna behöver utveckla samt hur man ska gå tillväga
Arbeta casebaserat via Salesforce

VEM DU ÄR
Analytisk - Är det en analytisk stjärna som läser vår annons? Teamet hanterar många ärenden från våra partners, där är det viktigt att kunna identifiera och analysera olika mönster
Flexibel - Eftersom det är snabba puckar hos oss är det viktigt att snabbt kunna skifta fokus. För att trivas hos oss tror vi därför att du är flexibel i ditt dagliga arbete och rutiner
Noggrann - Trots att vi arbetar i ett väldigt högt tempo kan vi inte tumma på kvaliteten, ligger noggrannhet i din natur?
Orädd - Du älskar att utmana dig själv - att dagligen ha kontakt med våra kunder via telefon låter för dig stimulerande

KVALIFIKATIONER
Du har en avslutad gymnasieutbildning och någon slags arbetslivserfarenhet
Det är meriterande med tidigare erfarenhet av kundservice eller dylikt där telefonen varit ditt främsta verktyg
God kommunikationsförmåga i såväl tal som skrift på både svenska och engelska. Övriga språk som exempelvis thailändska och mandarin är meriterande
Du känner dig trygg i excel, och har med fördel arbetat i Tableau och/eller Salesforce tidigare

Kolla gärna in vår instagram foodorapeople.se så länge och utforska vad våra foodorians håller på med just nu. Vem vet, de kanske är dina framtida kollegor!
VILKA VI ÄR
Vi på foodora är ett gäng matälskare som drivs av att skapa framtidens leveranstjänst, där ödmjukhet, innovation och team work står oss allra närmast om <3. Vi bryter just nu ny mark för vad en leveranstjänst faktiskt är och uppfattas, därför är högt tempo och flexibilitet vardagsmat för oss - varje dag är (på riktigt) inte den andra lik!
Vi på foodora är människor från olika bakgrunder, med olika erfarenheter i bagaget och med vitt skilda synsätt och idéer. Det här ser vi som självklarheter, då vi helt och fullt tror att mångfald bygger grunden till vår kultur och framgång. Vi är stolta att kunna vara en arbetsgivare för människor från alla världens hörn och samtidigt utmärka oss som en av de snabbast växande bolagen inom LMD*!
För oss är det också viktigt att snabb tillväxt och framgång inte sker på bekostnad av vårt hållbarhetsarbete. Sedan januari 2020 är vi koldioxidneutrala, inte bara i Sverige utan i hela vår europeiska verksamhet, och våra mål inför framtiden är högt satta för att bli ledande för hållbarhet inom branschen. Allt från att ta fram fler elfordon i våra leveranser till att lyfta fler miljömässiga alternativ på vår vår plattform - vi är vill stå för en grön framtid! Vill du vara med? :)
*LMD står för Last Mile Delivery. Den här, och många andra nördiga förkortningar, får du lära dig när du börjat hos oss.
FÖRMÅNER
Friskvårdsbidrag
Personalrabatt på foodora (wohoo!)
Tjänstepension, inkl. premiebefrielseförsäkring, samt olycksfall- och livförsäkring
Benify
Grymma AW’s och fester (vi alla längtar tills det är möjligt igen)!

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Foodora AB Stockholm
  • 1 plats
  • Tillsvidare
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 3 mars 2021
  • Ansök senast: 2 april 2021

Besöksadress

Storgatan 33C
Stockholm

Postadress

Storgatan 33C
Stockholm, 11455

Liknande jobb


Customer Success Manager!

Customer Success Manager!

29 november 2024