OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Vi och våra resenärer har alla en sak gemensamt: vi älskar Gotland! Därför är det viktigt för oss att göra alltifrån båtresan till din tid på ön till en uppskattad helhetsupplevelse. För att lyckas med det krävs lagarbete. Från Befälhavare till varje enskild medarbetare som varje dag ser till att båten avgår i tid, maten är god, upplevelserna på ön är noga utvalda och servicen i toppklass! Nu söker vi dig som vill bli en del av vårt lag för att ta helhetsupplevelsen till nästa nivå.
Om rollen
Som Partner & Implementation Manager kommer du vara drivande i att utveckla Destination Gotlands dotterbolag Gotland Promotion. Du kommer ansvara för att anskaffa fler partners som tillsammans bygger en mer komplett upplevelse för våra kunder. Ditt ansvar kommer till stor del vara att se till så att våra partners produkter blir tillgängliga på hemsidan och uppdatera utbud och information löpande. Vidare kommer du vara våra partners go-to-person när det kommer till utbildning i systemen.
Dina uppgifter
Skapa kontakt och etablera flera partners till Gotland Promotion
I samråd med partners ta fram attraktiva erbjudanden och paketeringar
Ansvara för att kontrakten efterlevs och se till att våra partners erbjudanden syns på hemsidan på ett inspirerande och användarvänligt sätt
Ansvara för att utbilda partners i systemet samt svara på inkommande frågor från partners kring teknisk support eller liknande
Vara länken till systemleverantören när det handlar om digital försäljning och webbfrågor
Om dig
För att trivas i rollen krävs det att du är kommunikativ och gillar att ha kontakt med människor. Du kommer ha många partners som behöver din hjälp och dina råd kring system och support så du behöver vara pedagogisk och kunna delge dina kunskaper på ett förståeligt sätt. Vi ser gärna att du är intresserad av den tekniska delen i att jobba i bokningssystem, hantera ärenden kopplade till systemen och bidra till dess utveckling. En stor del av din tid kommer spenderas med att löpande optimera i systemen.
Utbildning inom turism, försäljning eller annan relevant utbildning
Erfarenhet av kundanskaffning och B2B
Meriterande med erfarenhet från CityBreak, iTicket, BookVisit eller liknande bokningssystem
Ha ett tekniskt intresse och en vilja att utveckla och dela med dig av dina kunskaper
Tjänsten tillsätts på Gotland och är en tillsvidareanställning med 6 månaders provanställning. Intervjuer sker löpande.
Kontaktpersoner på detta företaget
Monica Friman, Checkinansvarig
+ 0498-20 13 13
Anette Sandblom, Checkinansvarig
+ 0498-20 13 13
Annette Widlund, Personaladministratör
+ 0498-20 18 55
Thomas Nyman, Personalrekryterare
+ 0498-20 18 58
Thomas Nyman, Personalrekryterare
+ 0498201858
Annette Widlund, Personaladministratör
0498-20 18 55
Thomas Nyman, Personalrekryterare
0498201851
Monica Friman, Checkinansvarig
0498-20 13 13
Anette Sandblom, Checkinansvarig
0498-20 13 13
Anna Nygren,
0498-201866