Partner Manager Konsultmäklare till Upgraded!

Partner Manager Konsultmäklare till Upgraded!

Arbetsbeskrivning

Upgraded är en ambitiös utmanare i en bransch som växer i raketfart. Vi söker nu efter nya stjärnor till vårt team som kan hjälpa oss att lägga i nästa växel.
IT-branschen är het. Den teknologiska utvecklingen driver vad som nu kommit att bli den fjärde industriella revolutionen. Aldrig tidigare har behovet av skickliga IT-konsulter varit så stort, och vikten av att ha rätt person på rätt plats så påtaglig. Därför söker vi nu efter en affärsdriven Partner Manager som kan hjälpa våra kunder att fullborda sina ambitiösa projekt, genom att erbjuda landets bästa konsulter sitt nästa dröm-gig.
Är du en relationsbyggare, sprudlar av ambition och känner dig oinspirerad av att vara ett litet kugghjul i ett större bolags hierarkiska miljöer? Då har vi rätt utmaning för dig!
Om tjänsten
I rollen som Partner Manager (Konsultmäklare) kommer du ha en stimulerande arbetsmiljö, med högt tempo och varierande arbetsuppgifter – med fokus på att skapa goda affärer för våra partners.
Som Partner Manager är du spindeln i nätet. I rollen finns inslag av försäljning och service gentemot våra kunder, samtidigt som du agerar inköpare mot våra leverantörer.
Hos oss bjuds det på en hisnande fart, spännande utmaningar samtidigt som vi har otroligt roligt tillsammans! I denna roll på vårt Stockholmskontor får du möjlighet att utveckla dina idéer och dig själv. Är du en HIGH-PERFORMER som brinner för att skapa relationer, värde och affärsnytta? Då är det här helt rätt för dig.
Arbetsuppgifter
En Konsultmäklares främsta arbetsuppgifter är att förstå våra kunders personalbehov, matcha rätt konsult mot rätt uppdrag, samt underhålla och proaktivt vidareutveckla vårt partnernätverk bestående av konsultbolag och frilansande konsulter.
Du kommer dagligen ha kontakt med våra partners i syftet att aktivt underhålla våra befintliga relationer och samtidigt proaktivt vidareutveckla vårt partnernätverk.
Möten och telefonmöten, förhandling av arvode och villkor, avtalsskrivning, hålla i intervjuer och aktiv search är vanliga inslag i arbetet.
Vem vi söker
Vi söker dig som är i ett tidigt skede av karriären, motiveras av att få mycket ansvar från dag ett och vill växa tillsammans med rollen så väl som företaget.
Du är driven, strukturerad, självgående och lösningsorienterad. Du får gärna vara prestigelös och en vinnarskalle som älskar att göra affärer, samtidigt som du är en väldigt socialt bekväm person som har lätt för att bygga relationer.
Vi ser gärna att du har en ekonomi-, ingenjörs- eller beteendevetarutbildning, har en bakgrund inom försäljning, eller motsvarande erfarenhet där kundmötet varit i fokus. Har du dessutom ett genuint intresse för IT och Tech kommer du att få en flygande start.
Meriterande
Affärs- och resultatdriven med god förmåga att skapa långsiktiga relationer
Erfarenhet av försäljning och affärsutveckling 
Erfarenhet av komplex tjänsteförsäljning inom IT och/eller bemanning
Varför Upgraded?
På Upgraded kommer du få möjligheten att ta stort eget ansvar, vara med och bidra till att utveckla en organisation, samtidigt som du får möjligheten bygga ett enormt nätverk inom en framtidsbransch.
Vi är ett ambitiöst och snabbväxande bolag. Vi är övertygade om att vad du än har för ambitioner för framtiden så kommer det finnas utrymme för att tillgodose dessa hos oss i takt med att vi växer.
Vi sitter dessutom i helt fantastiska lokaler vid Stureplan, erbjuder bra förmåner och har framför allt väldigt roligt tillsammans!
Ansökan
Är detta något för dig? Varmt välkommen med din ansökan, innehållandes personligt brev och CV!
Tillträde sker omgående eller enligt överenskommelse. Vi läser ansökningar och kallar till intervju löpande. Vi ser fram emot att höra från dig! work@talentpartner.se

Kontaktpersoner på detta företaget

Rekryteringsansvarig Work Talent Partner
0702295353
Rekryteringsansvarig Annie Åström
0707905353
Rekryterare Sissela Niklasson

Sissela Niklasson

Rekryteraringsansvarig Annie Åström
086788806
Rekryteringansvarig Annie Åström
086788806
Rekryteringsansvarig Annie Åström
086788806
Rekryterare Annie Åström
086788806
Rekryteringsansvarig Annie Åström
0707905353
Rekryterare Annie Åström
0707905353

Sammanfattning

  • Arbetsplats: TALENT&PARTNER AB STOCKHOLM
  • 1 plats
  • Tillsvidare
  • Heltid
  • Fast och rörlig lön
  • Publicerat: 25 februari 2020
  • Ansök senast: 9 mars 2020

Besöksadress

Birger Jarlsgatan 8, 5tr
STOCKHOLM

Postadress

Birger Jarlsgatan 8, 5tr
STOCKHOLM, 11434

Liknande jobb


28 november 2024

Account Manager

Account Manager

27 november 2024