Partner och Performance Manager till Tre

Partner och Performance Manager till Tre

Arbetsbeskrivning

Välkommen till Tre, telekomaktören som älskar att utmana och utforska. Vi tror på laget före jaget, vi vill ge dig ditt livs bästa ledare, vi älskar olikheter, hatar orättvisor och vi applåderar bra resultat framför långa arbetsveckor. Visst låter det Trevligt?

För att hanteringen av våra externa partners och samarbeten för kundserviceorganisationen ska flyta på felfritt behöver vi nu en Partner och Performance manager som hjälper oss att säkerställa att kvalitén är på topp!

Som vår Partner och Performance manager
Kommer du likt en projektledare ta dig an de olika arbetsuppgifterna gällande hanteringen av våra externa partners inom kundserviceorganisationen. Dina arbetsuppgifter kan vara allt ifrån att följa upp kPI:er, säkerställa leverans av timmar, rutiner samt information till våra leverantörer. Du säkerställer att de har rätt information och utbildning inför kommande lanseringar och besök hos våra partners kommer att vara en del av dina veckovisa uppgifter. Utöver detta kommer du att stötta vår Head of med förbättrings- & effektivitetsarbete, både internt och externt. Rollen är bred och spännande för den som gärna arbetar varierat.

Du kan se fram emot

• En roll på en av Sveriges bästa arbetsplatser enligt Great Place to Work 2022
• Att ha en roll där du har totalansvar för partneraffären inom kundservice
• Möjlighet till att arbeta i en snabbrörlig organisation med möjlighet att påverka

Vi söker dig som
Vet hur man jobbar metodiskt och tror på ett strukturerat arbetssätt, röra och stök är inget för dig. Du vet hur man prioriterar och lägger upp en plan för att saker ska bli gjorda. Du har förmodligen arbetat med ledarskap eller i en liknande roll tidigare varför du förstår vikten av att vara en människokännare för att på bästa sätt nå ut till våra partners. Vi tror att du trivs med att arbeta kravställande och kan göra detta på ett trevligt och Tre’igt sätt. För att kunna göra ett riktigt bra jobb har du självklart erfarenhet av att arbeta i projekt och förstår kundserviceaffären. Att vara nyfiken på varför saker och resultat blir som de blir får din analytiska sida att stimuleras.

Och för att sticka ut lite extra:
Har du förmodligen arbetat med externa partners eller förbättringsprocesser tidigare. Eller så har du kanske kunskap av både konsument- och företagsaffären som gör att jobbet skulle passa dig fint?

ANSÖKAN
Sugen, eller hur? Vi tar emot ansökningar via denna annons och flitiga som vi är, så jobbar vi löpande med vår rekryteringsprocess. Det betyder att tjänsten kan bli tillsatt redan imorgon, så tveka inte att visa ditt intresse så snart du har möjlighet.

Välkommen till Tre!

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Tre
  • 1 plats
  • Tills vidare
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 22 april 2022
  • Ansök senast: 22 maj 2022

Besöksadress

Entretorget 5
None

Postadress

Entretorget 5
Johanneshov, 12118

Liknande jobb


22 december 2024

Utbildningsledare till Västerås yrkeshögskola

Utbildningsledare till Västerås yrkeshögskola

17 december 2024