Partner Success Agent

Partner Success Agent

Arbetsbeskrivning

Är du grym på att bygga relationer och vill vara med på vår resa att växa som tech-bolag? Som Partner Success Agent kommer ditt fokus ligga på att öka tillväxten och intäkterna genom nya och existerande partnerskap, primärt redovisningsbyråer och dess kunder.
Du kommer att vara en del av ett litet tvärfunktionellt partner- och säljteam och jobba tätt ihop med vår Partner Manager. Inom detta kommer du att delta i, utveckla och driva initiativ som initieras av företaget i stort eller teamet.
Låter det spännande? Häng med och hjälp oss få fler partners ombord!


Om Bokio
Bokio är ett snabbt växande mjukvaruföretag som erbjuder allt en småföretagare behöver – från bokföringsprogram, företagskonto till fakturering. Genom att samla all administration på ett och samma ställe och automatisera så många steg i redovisningen som möjligt, gör vi det enkelt att driva företag! Idag hjälper vi faktiskt över 40 000 företagare i både Sverige och Storbritannien att spara både tid och energi – som istället kan läggas på något roligare! Med ett internationellt och snabbt växande team med över 80 anställda i Stockholm och Göteborg söker vi nu vår nästa Partner Success Agent.


Ansvarsområden
Bygga och upprätthålla starka kundrelationer.
Attrahera nya partners och onboarda dem till Bokios plattform.
Hålla i produktdemonstrationer, workshops och utbildningssessioner med kunder.
Stötta byråer i att sälja Bokios produkter och tjänster till nya och befintliga kunder.
Förstå och översätta kundbehov till konkreta förbättringar i Bokio.
Driva och delta i försäljningsinitiativ och värdeskapande aktiviteter för våra kunder.
Följa upp försäljningsresultat för att identifiera förbättringsmöjligheter.



Vi söker dig som
har minst 2 års erfarenhet inom försäljning eller Customer Success-roller, gärna från annat mjukvaruföretag.
är flytande i svenska och engelska (tal och skrift).
är en stark relationsbyggare som känner sig trygg i både fysiska och digitala möten, telefonkontakt och att prata med människor.
har grundläggande förståelse för bokföring och redovisning och/eller vilja att lära dig.
är kommunikativ och kan förmedla ditt budskap till olika intressenter.
tycker om att besöka partners.
är nyfiken och initiativtagande.



Erfarenhet från redovisningsbranschen och/eller att driva eget företag är en bonus!


Placering
Vi har en hybrid arbetsmodell med kontor i centrala Stockholm eller Göteborg. Arbetet inkluderar även en del resor inom Sverige.
Tjänsten är en tillsvidareanställning med start enligt överenskommelse.


Livet på Bokio
Hos oss genomsyras vår kultur av empati och mångfald, där vi alltid välkomnar och stöttar varandra. På Bokio arbetar du med de bästa kollegorna i en rolig miljö, där du har stor frihet och lika stort ansvar. Detta är en chans att vara en del av ett spännande scale-up med många möjligheter till både karriär- och personlig utveckling, en hel del sociala aktiviteter och många förmåner.
Intresserad? Varmt välkommen med din ansökan!

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Bokio AB Göteborg
  • 1 plats
  • Tills vidare
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 25 oktober 2024
  • Ansök senast: 20 december 2024

Postadress

Kungsportsavenyen 34
Göteborg, 41136

Liknande jobb


Account Manager

30 oktober 2024

30 oktober 2024

30 oktober 2024