OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Har du en passion för att bygga starka kundrelationer?
Vi söker en engagerad och initiativrik partneransvarig för att sälja in Consorts konsult och säljtjänster till näringslivet.
Som partneransvarig kommer du spela en viktig roll i Consorts fortsätta tillväxtfas och få ett stort ansvar i det strategiska säljarbetet. Du kommer ha stora utvecklingsmöjligheter, jobba med stora och många roliga kunder inom varierande branscher och få arbeta med ett härligt och dedikerat gäng med en stark familjär känsla.
Consorts värderingar: Lekfull – Äkta - Uppmärksam – På väg
Känner du igen dig i dessa – läs vidare!
https://www.instagram.com/consort_nordic_ab/
https://www.linkedin.com/company/consortnordic
Vad får du:
· I rollen kommer du ansvara för strategiskt viktiga partners och möjlighet att utveckla rollen i samarbete med VDn.
· Arbeta i en energirik miljö med korta beslutsvägar
· Du blir en av få nyckelpersoner i i företagets fortsatta tillväxtresa
· Möjlighet att påverka din egen arbetsdag och säljprocess
· Fast månadslön
· Friskvårdsbidrag och täckt internet hemma.
Vem är du?
För att lyckas i denna roll tror vi att du är social, strukturerad och van vid att arbeta på ett självständigt sätt. Dina styrkor är att du är driven, serviceinriktad och trivs med att ständigt utmanas och utvecklas. Vi ser att du har några års erfarenhet av försäljning både mot mindre och större företagskunder med dokumenterade goda säljresultat. Du har ett utvecklat affärsmannaskap och erfarenhet från att arbeta i en självständig roll. Då vår marknad är hela norden behöver du hantera engelska flytande.
Allmänna arbetsuppgifter och ansvarsområden:
· Utforskning av potentiella partners för Consort Nordic
· Mötesbokning B2B och genomförande av dessa
· Bygg din egen portfölj med partners inom bank/finans och andra branscher Consort arbetar mot
· Förhandling, förvaltning och utveckling av portföljmix
· Ansvarig för projekt som genomförs i samarbete med leveransteam på Consorts olika avdelningar
· Eget budgetansvar
· Nära samarbete med andra knutna till säljavdelningen för att säkerställa resultat för företaget
Utöver nämnda uppgifter förväntas ett generellt engagemang avseende följande aktiviteter:
· Synlig daglig närvaro och synlighet i Consorts lokaler.
Tjänsten är av betydande karaktär för bolaget och ett högt engagemang och ett starkt ägandeskap förväntas för att säkerställa bolagets fortsatta tillväxt och resultat.
Tjänsten är också ett föredöme i arbetssammanhang, både på företagets kontor och vid resor i övrigt.
Om arbetsgivaren
Consort består av 140 engagerade medarbetare med kontor i Trondheim, Oslo och Göteborg. Vi arbetar till stor del med bank- och försäkringsmarknaden och har alltid mellan 40-60 kunder som använder våra tjänster.
Våra typiska arbetsområden: Utgående säljverksamhet, kundcenter, försäkringsförmedling, mötesbokning, konsultuppdrag för bank/ekonomi.
Vi har endast fast lön för alla anställda, en utpräglad delande- och prestationskultur och förutom 5 gaseller i rad har vi även 5 Great Place to Work-certifieringar som bekräftar vår goda arbetsmiljö.
Consort är ett klimatneutralt företag och stödjer ett stort projekt i Ghana med rent eldande spisar i flera byar.
Consort har stora tillväxtambitioner och är eftertraktad som partner inom företagets områden.