OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Lantmäteriet är den myndighet som kartlägger Sverige. Till våra uppgifter hör också att registrera och säkra ägandet av alla fastigheter samt hantera deras gränser. Nu söker vi dig som har ett starkt samhällsengagemang.
För att hus, broar och vägar ska kunna byggas behövs kunskap om Sveriges geografi och fastigheter. Genom att kartlägga verkligheten och tillhandahålla aktuell information om landets topografi och infrastruktur bidrar du därför till grunden för ett hållbart och fungerande samhälle.
ARBETSUPPGIFTER
Är du kund- och lösningsorienterad samt tycker om att ha varierande arbetsuppgifter? Då kan detta vara en tjänst för dig.
Som partneransvarig ingår du i ett team som sköter relationerna och supporten till vidareförädlare och partners. Vi har cirka 100 vidareförädlare och partners som bearbetar, paketerar och säljer våra geodataprodukter.
Arbetsuppgifterna som partneransvarig innebär i huvudsak att utveckla relationerna med vidareförädlare och partners. Du ger även stöd i frågor avseende:
• Vidareförädlare och partners affärs- och produktutveckling
• Innehållet i Lantmäteriets geodataprodukter
• Avtalstecknande och avtalshantering
• Orderhantering, leverans och fakturering
Vid behov delta på vidareförädlare och partners användarträffar och informera om Lantmäteriets geodataprodukter. I uppgifterna ingår också intäktsuppföljning samt att följa händelser, nyheter och trender på marknaden.
KVALIFIKATIONER
Vi söker dig som har flera års erfarenhet av att bygga goda relationer med samarbetsparter och kunder. Vi vill även att du har flerårig erfarenhet av affärs- och avtalsförhandlingar samt flerårig erfarenhet av att arbeta med fastighetsinformation eller geografisk information. För tjänsten är det viktigt att du kan uttrycka dig väl i tal och skrift både på svenska och engelska.
Vi lägger stor vikt vid personliga egenskaper. För att lyckas i rollen behöver du vara serviceinriktad och lyhörd. Du inger förtroende, är utåtriktad och kan företräda Lantmäteriet i externa sammanhang. Du tar stort ansvar för dina arbetsuppgifter, är självgående och lösningsorienterad. Du har förmåga att förmedla budskap på ett positivt sätt och har lätt för att samverka med andra och är flexibel.
ÖVRIGT
På Lantmäteriet arbetar vi med att säkra ägandet av fastigheter och att tillgängliggöra geodata till samhället och vi är myndigheten som tar ledning i digitaliseringen av samhällsbyggnadsprocessen. Vi vet att våra medarbetare är vår viktigaste resurs för att lyckas med vårt uppdrag. Genom att arbeta med jämställdhet och mångfald som självklara delar av verksamheten skapar vi en inkluderande kultur där olikheter är en av våra framgångsfaktorer. I vårt medarbetarskap ingår det att alla medarbetare agerar utifrån vår värdegrund: service, öppenhet och handlingskraft.
Hos oss har du möjlighet att utföra arbetsuppgifter till stor del på annan plats än kontoret. Det är verksamheten och gällande regelverk som styr. Vi kallar det den hybrida arbetsplatsen.
Inför denna rekrytering har vi tagit ställning till rekryteringskanaler och därför undanber vi oss ytterligare erbjudanden om kompetensförmedling, annonserings- och rekryteringshjälp.
För att skicka in din ansökan, klicka på ansökningslänken i annonsen. Frågor om hur du ansöker och lägger in ditt CV ställer du direkt till Visma Recruit 0771- 693 693. Frågor om tjänsten besvaras av de kontaktpersoner som anges i annonsen.
Urval sker löpande under ansökningstiden.
Kontaktpersoner på detta företaget
Sektionschef Internleverans Nina Lubrán
08-53489302
Sektionschef Produktleverans Anders Hallgren
08-534489330