Partneransvarig säljare personalkollen

Partneransvarig säljare personalkollen

Arbetsbeskrivning

Om företaget
Marknadens ledande personal- och lönesystem!
Personalkollen är ett webbaserat och användarvänligt personal- och lönesystem som riktar sig till hotell, restauranger och caféer runt om i Sverige. Systemet ger dig en röd tråd från instämpling till avstämning mot schema. Vi är ett innovativt och nytänkande företag vars mål är att automatisera och förenkla personal- och lönehantering. Produkten är ett webbaserat personal- och lönesystem som innehåller fyra grundfunktioner: schemaläggning, tidredovisning, ekonomiska översikter och ett komplett lönesystem. Plattformen är branschanpassad och inriktar sig mot hotell- och restaurang.
Nu söker vi ytterligare en lagspelare till vårt härliga säljteam! Vi arbetar med uppsökande försäljning till krögare och hotellägare via mail och telefon. Möten genomförs mestadels online men ett par gånger per år åker vi på gemensamma säljresor runt landet. Vi deltar även på mässor och kundarrangemang.
Vi utökar nu vårt säljkontor i Umeå och söker dig som önskar utmaningar, mycket goda förtjänstmöjligheter, bra arbetsmiljö och möjlighet till en personlig utveckling inom ett växande bolag. Med ett vinnande koncept och härlig team-spirit förändrar vi Sveriges personal- och lönesystem. Är du en skön lagspelare som brinner för sälj och människor? Välkommen in i gänget!

Dina arbetsuppgifter
• Som partneransvarig säljare är det din huvudsakliga uppgift att underhålla befintliga partners samt skapa nya relationer och kontakter.
• I din roll som partneransvarig ingår också att alltid se till vilka delar i verksamheten som kan förbättras och effektiviseras för att nå bättre resultat.
• Du är en förebild för dina medarbetare/kollegor i att upprätthålla en hög arbetsmoral och effektivitet i det dagliga arbetet.
• Du rapporterar till, och har en tät dialog kring den vardagliga driften med Personalkollens säljchef.

Din profil
• Som person är du orädd och resultatfokuserad. Det är också viktigt att du är förtroendeingivande och övertygande i dina kontakter med människor.
• Du har engagemang och håller ständigt dina aktiviteter på en hög nivå.
• Framgångsfaktorerna för denna roll tror vi är att vara självgående, ha en hög drivkraft, energi och viljan att nå resultat.
• Du förväntas ta ett stort personligt ansvar. Du har ett högt engagemang och är beredd på att det kan finnas behov av arbete utanför ordinarie arbetstider.
• God datorvana är ett plus samt att du kommunicerar obehindrat på svenska i tal och skrift.
• Din bakgrund är inte det viktigaste utan vi lägger stor vikt vid dina personliga egenskaper och din vilja och förmåga att ta kontakt och skapa affärer.

Ansökan
I denna rekrytering samarbetar vi med Clockwork Bemanning & Rekrytering. Vid frågor är du varmt välkommen att kontakta Andreas Christiansen, via tfn: 0733-51 27 46. Vi arbetar löpande med rekryteringsprocessen så ansök med CV och personligt brev så snart som möjligt via www.clockworkpersonal.se, dock senast den 22 mars 2022.
Anställningen inleds med 6 månaders provanställning.
Startdatum 2022.05.01

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Clockwork Umeå AB
  • 1 plats
  • Tills vidare
  • Heltid
  • Fast och rörlig lön
  • Publicerat: 26 februari 2022
  • Ansök senast: 22 mars 2022

Liknande jobb


22 november 2024

22 november 2024

Brf-utvecklare ekonomi

Brf-utvecklare ekonomi

13 november 2024

22 november 2024