Partneransvarig till innovativ tech-startup

Arbetsbeskrivning

Är du en stark spelare som vill vara med på en häftig utvecklingsresa där du får chansen att jobba med tech, innovation och människor över hela världen? Är du passionerad, framåt och älskar snabbväxande företag där allt är möjligt? Då är vi arbetsplatsen för dig!

Vi söker nu en partneransvarig med stor kompetens inom affärsutveckling och försäljning som vill vara med och ta våra tjänster och erbjudanden till en helt ny nivå!

BAKGRUND:
DigitalTolk har sedan starten 2015 revolutionerat tolk- och språkbranschen. Tack vare en helt automatiserad process sker matchning av kund och tolk snabbare och mer träffsäkert och tekniken är så pass unik att det som förut tog 30-40 minuter idag görs på 5-10 sekunder. Företaget har vuxit 2845% de senaste 3 åren och tagit emot flera utmärkelser och priser såsom en av Sveriges mest innovativa Startups, Sveriges främsta tillväxtföretag och Gasellvinnare i Stockholms län.

Nu är det dags att ta nästa stora kliv och erbjuda den unika matchningsplattform vi byggt till andra företag i syfte att hjälpa dom att minska tillsättningstiden, öka träffsäkerheten och minska administrationen. Som första aktör på marknaden kommer vi även erbjuda kunderna möjlighet att boka och schemalägga intern och extern personal i samma system och tjänsterna kommer att paketeras och sälja under ett helt nytt varumärke- TaleNTemp.

OM ROLLEN:
Som partneransvarig på TaleNTemp kommer du att ha en bred roll där du arbetar med både affärer och relationer. Du arbetar i ett nära samarbete med sälj och leveransorganisationen och är en viktig del i arbetet att identifiera nya affärsmöjligheter och löpande leta efter nya partnerskap som ligger i linje med företagets utveckling.

Dina främsta ansvarsområden kommer vara att etablera, utveckla och förvalta samarbeten med företag som kan tillhandahålla de tjänster som våra kunder efterfrågar. Du förväntas göra självständig research och noggrann kartläggning av marknaden samt nya leverantörer och det är viktigt att du snabbt kan sätta dig in i nya ämnesområden och branscher för att förstå våra kunders behov.

Vi är övertygade om att offentliga upphandlingar kommer vara en viktig del i vår framgång och för att säkerställa bästa möjliga leverans kommer du att ha ett nära samarbete med vår bid manager, både under processen när vi svarar på upphandlingar och i arbetet efteråt för att säkerställa leverans i världsklass.

I rollen ingår även ansvar för ekonomiska resultat, budget, planering av tid och aktiviteter samt rapportering till ledningen

OM DIG:
Vi söker dig som är orädd, engagerad och handlingskraftig. Du kan bryta ny mark, får saker att hända och ser alltid möjligheter framför problem. Du tycker om att arbeta mot högt uppsatta mål och triggas av att göra bra affärer och se verksamheten växa. Ditt sätt att arbeta är strukturerat och målinriktat samtidigt som du älskar att vara ”där det händer” och du får mycket energi av att arbeta med andra människor.

Rent praktiskt tror vi att du:

- Har minst 5 års erfarenhet av försäljning, troligtvis som KAM eller försäljningschef
- Har arbetat med affärsutveckling på ett snabbväxande bolag
- Har erfarenhet från partnerhantering
- Har erfarenhet av och förståelse för hur det är att arbeta i en scale up-miljö
- Är van att ha resultat och budgetansvar
- Känner dig trygg med att driva förhandlingar
- Är flytande i Svenska och engelska i tal och skrift
- Har en Akademisk högskoleutbildning eller motsvarande


Det är starkt meriterande om du:

- Har erfarenhet av offentlig upphandling
- Har erfarenhet från bemanningsbranschen
- Har arbetat mot offentlig sektor




VÅRT ERBJUDANDE
Vi är ett dynamiskt företag där innovation ligger i själva kärnan av det vi gör. Hos oss får du möjlighet att arbeta tillsammans med drivna personer som varit med och byggt något från grunden samt har en förståelse för vad som krävs för att skala upp en verksamhet snabbt. Du kommer att få vara med i eventuella framtida förvärv och när vi växer utanför landets gränser kommer du att vara en viktig del i den globala expansionen. Tjänsten utgår från vårt kontor i centrala Stockholm och en del resor kan förekomma.

Vill du vara med i nästa steg i vår spännande resa så tveka inte att söka redan idag!

Sammanfattning

  • Arbetsplats: DigitalTolk
  • 1 plats
  • Tills vidare
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 29 november 2021
  • Ansök senast: 11 maj 2022

Postadress

Hälsingegatan 49
STOCKHOLM, 11331

Liknande jobb


20 november 2024

19 november 2024

19 november 2024