Partnership Coordinator till innovativt företag!

Arbetsbeskrivning

https://novare.se/interim-and-recruitment/

Har du erfarenhet av koordinering och att hantera partnersamarbeten? Brinner du för försäljning, bygga starka relationer och gillar att ha många bollar i luften samtidigt? Vill du bli en del av modernt och innovativt företag i expansion? Då kan detta vara utmaningen du letar efter!
 
 
Om rollen
 
Som Partnership Coordinator är du med och utvecklar företagets partnerskap och distributionskanaler. Detta är en dynamisk roll där du kommer att supportera och delta i att verkställa partnerskapsstrategi och planer för företagets fortsatta expansion. Du kommer att vara involverad från början vilket innebär prospektering, identifiera nya affärsmöjligheter, hantering av pipeline och stötta onboardingen av nya partnerskap. Dessutom jobbar du aktivt med att bygga starka relationer med partners och hanterar den dagliga kontakten. 
 
Dina arbetsuppgifter kommer att bestå av att:

• Prospektering och att identifiera marknadspotential
• Hantera och koordinera onboardingen av nya partnerskap
• Arbeta aktivt med att utveckla såväl befintliga som nya partnerskap
• Hantera de dagliga partnerskapsrelationerna
• Vara point-of-contact för våra partners gällande t.ex. rapportering, fakturor, material etc
• Utveckla kreativt material och innehåll att implementera och optimera tillsammans med partners
• Supportera vid utveckling av försäljningsmaterial, presentationer och insamling av data
• Hantera och underhålla partnerskapsrapporteringen och pipeline
• Skapa gemensamma partnerskapskampanjer i syfte att stärka partnerskapet och generera tillväxt
 
Vem söker vi?
 
Vi söker dig som har:

• Några års erfarenhet av att hantera partnerskap samt att arbeta som koordinator och/eller projektledare
• Erfarenhet av att utveckla kreativt material och innehåll
• Kunskaper i Microsoft Office och gärna Google Analytics
• Förståelse för stakeholder management
• Flytande kunskaper i såväl svenska som engelska
För att lyckas och trivas i rollen har du ett brinnande intresse för försäljning, gillar administrativa uppgifter och bygga starka relationer och samarbeten – såväl externt som internt. Som person tror vi att du är kundorienterad, uthållig, kommunikativ och resultatinriktad samt med en tydlig drivkraft att få saker gjorda. Du har därtill en starkt egen motor och en förmåga att effektivit prioritera ditt arbete för att leverera resultat och enligt deadlines. Vidare har du en god analytisk förmåga, förmåga att hantera data, öga för detaljer och kvalitetsfokus i ditt arbete. Naturligtivs trivs du i ett snabbfotat och dynamiskt företag som växer!
 
 
Övrig information
 
Start: Omgående med hänsyn till uppsägningstid
Anställning: Heltid, tillsvidare
Placering: Stockholm
 
Är det här nästa utmaning för dig? Då rekommenderar vi dig att ansöka så snart som möjligt då urval kommer att ske löpande. Notera att vi ej tar emot ansökningar via mail med anledning av GDPR. Varmt välkommen med din ansökan!

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Novare Interim & Recruitment
  • 1 plats
  • Tillsvidare
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 16 april 2021
  • Ansök senast: 20 april 2021

Liknande jobb


22 november 2024

20 november 2024

Interim MarCom Project Manager

Interim MarCom Project Manager

19 november 2024