OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Sprio söker nu en initiativtagande och strukturerad Customer Success Agent på heltid till Qasa och deras växande supportteam. Har du intresse för service och söker en roll att kunna utvecklas i? Är du mån om att bidra till positiv stämning och vill arbeta i en föränderlig miljö? Då är det här tjänsten och företaget för dig!
Qasa är en tjänst för uthyrning av bostäder. De hjälper till att hitta rätt hyresgäst, hantera avtal, betalningar och allt som kan kännas svårt vid en uthyrning. Som kundserviceagent är du ansiktet utåt och förväntas onboarda och vägleda kunder genom att leverera högklassig service inom en rad olika områden via telefon, mail och chatt. Tjänsten innehåller även en del administrativt arbete, det är därför viktigt att du är strukturerad och noggrann. Du förväntas också sammanställa insikter som kan hjälpa Qasa att förbättra produkten!
Qasa präglas av ett ungt team med bra samhörighet och högt tempo, vi ser därför att du gillar förändringar, är prestigelös och ser värdet i att alla hjälper varandra framåt.
Din profil:
- Minst 1 års erfarenhet från kundtjänst och/eller försäljning
- Intiativtagande, ansvarsfull och strukturerad
- Lösningsorienterad som ser möjligheter snarare än problem
- Gillar förändringar och är öppen för att testa nya saker
- Vill jobba i en organisation med högt tempo och föränderlig miljö
- Flytande i tal och skrift på svenska och engelska
Qasa erbjuder:
- Goda utvecklingsmöjligheter på ett växande företag
- Tre dagars betald produktutbildning och upplärning
- En ung arbetsplats med AW:s och sociala aktiviteter
- Modernt kontor mitt på Stureplan i centrala Stockholm
Tjänsten är på heltid med start omgående. Kundtjänsten håller öppet måndag-fredag kl 09-21 samt lördag-söndag kl 09-17. Du kommer att jobba varierande arbetstider där du ibland jobbar dagpass och ibland kvällspass.
Välkommen med din ansökan, vi intervjuar löpande!