OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Var 660:e person som går till arbetet i Sverige är en ISS-medarbetare och det är vi stolta över. Vi är ett av Sveriges och Nordens största tjänsteföretag samt har över 450 000 medarbetare världen över. Det är våra medarbetare som är kärnan i vår verksamhet och förutsättningen för att kunna leva upp till vårt syfte, Connecting people and places to make the world work better. På ISS Facility Services skapar vi platser och miljöer som bidrar till bättre prestationer och en enklare, mer effektiv och trivsam tillvaro - levererade med omtanke och hög kvalitet av engagerade medarbetare. Vill du också bli en del i vår globala organisation där ditt jobb verkligen gör skillnad?
Till vår verksamhet hos kund söker ISS en passionerad, affärsdriven Service Manager som brinner för sitt team och som vill vara med på en expansiv resa tillsammans med en dedikerad kund inom vårt bank- och konsultsegment.
Tjänsten
Du blir en del av ett team om fyra Service Managers med ansvar för varsin site i Sverige under ledning av Key Account Manager. Ni utgör ledningsgruppen för kontraktet där ni tillsammans ansvarar för att driva och utveckla kunden mot uppsatta mål på ett arbetssätt som tydligt präglas av ISS värderingar: kvalitet, ansvar, ärlighet och entreprenörskap.
Kunden har kontor rikstäckande med huvudkontor i Stockholm. I rollen som Service Manager har du ansvar för personal, drift och ekonomi. Du förväntas kontinuerligt bevaka branschen och arbeta aktivt för att öka den organiska tillväxten. Stor vikt läggs vid god kunddialog, merförsäljning, tjänsteutveckling och noggrann uppföljning. Du kommer att ansvara för ett team om 4 personer som fördelar sina tid inom reception, konferensbokningar, konferensmåltider, enklare fastighetsskötsel samt visst säkerhetsarbete. Placeringsort är Göteborg
Ledarskapet
Du inspirerar och ger dina medarbetare bästa förutsättningar för att kunna utföra sina uppgifter. För oss på ISS betyder teamet allt, därför är ledarskap viktigt. Genom ditt goda ledarskap förväntas du skapa förutsättningar för dina medarbetare att kunna leverera, utvecklas och känna sig som en del av teamet.
Vem är du?
Vi söker dig som har en passion för service, gillar att göra affärer och brinner för ditt team. Att sträva mot total kundnöjdhet genom att leverera med hög och jämn kvalitet är självklart för dig. Du triggas av att äga hela processen från behov till lösning, implementering och uppföljning. Du är en ledare med fina meriter från dina tidigare lagspelare som uppskattar dig för att du får andra att känna sig sedda, kommunicerar tydligt och skapar en miljö där andra mår bra och vågar växa.
Vi har ett starkt partnerskap och nära relation med vår kund där din förmåga till att skapa förtroende för långsiktiga relationer är avgörande för ett lyckat samarbete. Tillsammans strävar ni efter ständiga förbättringar och utveckling av ISS leverans. Du är trygg i dig själv och triggas av att våga testa nya vägar och är villig att lägga ner jobbet som krävs.
Du har erfarenhet från en personalintensiv servicebransch och kommunicerar flytande på svenska och engelska i både tal och skrift, samt är en van användare av Microsoft Office och andra vanligt förekommande IT-miljöer. ISS är en global organisation med stort fokus på utveckling för sina medarbetare. Inom ISS organisation finns goda möjligheter till utveckling inom brett varierande områden.
Eftergymnasial utbildning, gärna inom FM, samt branscherfarenhet är meriterande för tjänsten.
Anställningens omfattning
Tillsvidaretjänst på 100% med 6 mån provtidsanställning. Start snarast efter överenskommelse. Arbetstider är kontorstider mån-fre. Vissa kvällar kan förekomma.
Löpande rekrytering vilket innebär att tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdatum 2021-12-05.
Observera! Vi tar inte emot ansökningar via e-mail eller brev, enbart via registrering i vårt rekryteringssystem. Ansökningar via e-mail eller brev kommer att makuleras obehandlade.
Välkommen med din ansökan!